Jeg er udlært Klejnsmed, og har haft eget lille firma, som jeg har måtte sælge, da jeg i et års tid nu, har gået sygemeldt med 2 discuspolaps i nakken,

Går kun og afventer afklaring for min tilstand.
Udover min nye hobby, som begynder-saltvands-tosse (en interesse som jeg også har "smittet" min kone med...hehe), bygger jeg af og til modeller af 2 verdenskrig i skalaen 1:35., samt træskibe.
Er også blevet far til min første lille skønne dreng, som ses på mit profil billede. Han er nu 4½ mdr. Er faktisk lidt glad for at kunne deltage i min kones barsels periode, og være mere hos min søn mens han er baby.
Desuden holder jeg også af at slappe af med lystfiskeri sammen med konen eller en ven, i Øresund ved kyst, dog mest i sommerperioden. Har holdt pause nu hvor det er mørkt og koldt.
Kan også godt lide spil på nettet, f.eks. Komogvind.dk, Spigo.dk, og spiller også F.P.S krigsspil på min Xbox360 ind imellem, eller sammen med min pap-søn på 11 år.
Synes det er et fedt forum, og er glad for at der er sådan et sted, man kan gå hen og stille spørgsmål, når man er i tvivl om noget, og samtidig også kan dele viden med andre, og fedt at kunne
lære af andre, og takker for den hjælp folk yder til nybegyndere herinde. Keep it up!!

:)
MVH
Kim L