Kan man have alger i selve akvariet? itedet for i sumpen, der er jo noget med at de er giftige.
2

Min luftpumpe kører kun om natten og slukkes når lyset tændes, fordi den LARMER! nogen der kan anbefale en lydløs? gerne med link. følger der egentlig pumpe med en skummer?
3

hvor køber man en sqidt, sådan en der ændre retning på vandet, og hvordan virker den egentlig. grublede lidt over at lave en før jeg fandt ud af den fandtes.
4

Kan alurammen på akvariet beskyttes med noget, så den ikke bliver ødelagt af saltet.
5

har været på biblo men de har kun The modern coral reef aquarium Fosså Svein A. på tysk
 hvor kan man købe den på engelsk helt dansk.
 hvor kan man købe den på engelsk helt dansk.fandt denne istedet:
Reef secrets : starting right, selecting fishes & invertebrates, advanced biotope techniques
Nilsen, Alf Jacob
6

Læste at glasset i HQI fjerner de skadelige UVB og UVC. Hvilket lys kommer der fra f.eks. grolux? Kan man købe UVA lystofrør?
Håber i kender svarene til mine spørgsmål.
Mvh.
Danny

- ups dét der var jeg vist ikke lige så god til - men jeg ville svare dig på spørgsmål nr. 3 - jeg købte på et tidspunkt en squid hos akvarieudstyr/ amager / laplandsgade eller på nettet - du monterer den på returrøret fra pumpen i sumpen !
 - ups dét der var jeg vist ikke lige så god til - men jeg ville svare dig på spørgsmål nr. 3 - jeg købte på et tidspunkt en squid hos akvarieudstyr/ amager / laplandsgade eller på nettet - du monterer den på returrøret fra pumpen i sumpen !

)
 )
 hvor mange liter kan de egentlig klare?
  hvor mange liter kan de egentlig klare? 
  hvilken en har i?
 hvilken en har i? kunne ikke lade være, den lagde sådan op til det.
 kunne ikke lade være, den lagde sådan op til det. 

- så får du svar på MANGE af dine spørgsmål!
  - så får du svar på MANGE af dine spørgsmål!