IKKE MERE BROK!!!

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
-Bagger-
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
19
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 7400 Herning

IKKE MERE BROK!!!

Indlæg af -Bagger- »

Hey... har læst meget grimt om korallen.dk men NU må det være slut med brokkeriet!!!!

Jeg bestitlte en skummer igår, snakkede med dem idag, den var på lager, og er med det samme på vej til mig!
Ud over skummeren bestilte jeg en Nanostream.. som var udsolgt, den er allerede hjemme om 5 dage, dvs. selvom det er en udsolgt vare, kan jeg have den inden for en go uge.

UD over det, havde jeg bestilt noget sand sidst i februar, som jeg lidt havde opgivet håbet om efter at have læst i brokke-tråden ang. korallen, den brok er dog gjort fuldstændig til skamme!! Jeg havde bestilt 2x 5kg koralsand, som de åbenbart havde haft lidt problemer med at få fat i, de havde derfor sendt mig 4x 3kg af nøjagtig samme sand.. VIRKELIG en positiv oplevelese, kan KUN anbefale korallen.dk desuden har jeg ikke kunnet finde en: Deltec mce 600 billigere nogen steder ikke engang aquapro kan være med til de priser :GO

Alt medvind herfra drenge!!!!! :R :h :W :beer: :TH
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Indlæg af wondersurfer »

lad os nu hører hvornår du faktisk modtager dine varer....

uden alt vores brok hvordan skulle de så vide de laver lort i den?????
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
BS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: 23193 Skegrie
Kontakt:

Indlæg af BS »

Hvis du nu læser din såkaldte brok tråd. Så vil du se at der også er positive tilbage meldinger derinde. Så jeg kan ikke se årsagen til denne nye tråd om samme emne?
Mvh Brian
http://www.fotob.dk
Mit akvarie http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=6320

Når et slagteri skal spare, skærer de så i deres medarbejdere?
Hr. C
Foxface
Foxface
Reactions:
19
Postnummer: 5700 Svendborg
Saltvand siden?: 2001
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Hr. C »

Og forøvrigt så er AquaPRo heller ikke så fantastiske som de blir´gjort til herinde!
Har ved de sidste 2 bestillinger måtte ringe til dem (på mit "perfekte" tysk!) fordi de ikke havde "set" at jeg havde krydset flere "stk" af på ordrebestillingen til f.eks. Qfi-jodmix...
Sommetider har de bare lidt for travlt, eller osse er de blevet for store!
Bare min mening
Nicolaj
Med venlig hilsen
Nicolaj
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8541 Skødstrup
Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"

Indlæg af Hvam »

Ja jeg venter også på vare fra korallen og det har jeg gjort alt for længe :(
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Brugeravatar
-Bagger-
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
19

Indlæg af -Bagger- »

Seadooman, har du prøvet kontakte dem? De har hulme godt nok været helt fremme i skoene for at hjælpe mig på bedste vis...
Brugeravatar
anhdu
Foxface
Foxface
Reactions:
18
Postnummer: 8464 Galten
Geografisk sted: 8464 Galten
Kontakt:

Indlæg af anhdu »

Jeg har ikke noget imod korallen.. Jeg er endda glad for de er tilstede. Desuden før jeg har bestilt noget derfra forventede ejg heller ikke den bedste og hurtigste service pga. hvor længe de har eksisteret, dog er det heller ikke en undskyldning. Giv dem chancen for at få noget handelserfaring så skal de nok drive den optimalt fremover... for om 5-6 måneder er de sikkert helt oppe at køre og mange herinde fra vil være afhængig af korallen pga. deres attraktive priser.Så lad os se ti lden tid hvilket syn i har til korallen. Forhåbentlig rose dem til skyerne,

Fuld støtte herfra...
Billede

Billede
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19

Indlæg af Hvam »

Seadooman, har du prøvet kontakte dem? De har hulme godt nok været helt fremme i skoene for at hjælpe mig på bedste vis...
Ja de får realtmessigt besked.

Jeg vil nok ikke bestile ved dem igen hvis det er noget som jeg skal bruge inden for korter tid, men hvis det kan vente så bestiller der hvor det er billigst som somreal er korallen. :|
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Brugeravatar
-Bagger-
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
19

Indlæg af -Bagger- »

Jeg synes man skal tage priserne i betragtning!! Nu har jeg aldrig prøvet bestille hjem fra Tyskland, men kunne ikke forestille mig at de kan klare dag til dag levering alligevel... og hvis ellers varen ikke står som udsolgt hos korallen, bliver det jo sendt samme dag, eller dagen efter man har bestilt... det kan man da ikke tillade sig at brokke sig over hva?
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19

Indlæg af Hvam »

og hvis ellers varen ikke står som udsolgt hos korallen, bliver det jo sendt samme dag, eller dagen efter man har bestilt... det kan man da ikke tillade sig at brokke sig over hva?
JEG GLÆDER MIG TIL DEN DAG DET VIL SKE FOR MIG AT FÅ VARE FRA KORALLEN SAMME DA :D

Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

-Bagger- skrev:Jeg synes man skal tage priserne i betragtning!! Nu har jeg aldrig prøvet bestille hjem fra Tyskland, men kunne ikke forestille mig at de kan klare dag til dag levering alligevel... og hvis ellers varen ikke står som udsolgt hos korallen, bliver det jo sendt samme dag, eller dagen efter man har bestilt... det kan man da ikke tillade sig at brokke sig over hva?
Nu hører det nok til sjældenhederne at varen allerede ankommer dagen efter. Og så er det underordnet hvor det er bestilt fra. Om det er butikken eller postvæsnet der har skylden ved jeg ikke, og det er vel også ligegyldigt.
Jeg har de sidste gange bestilt varer fra henholdsvis Aquafair.de og Aquapro2000.de. Bestillingen til Aquafair, blev afsendt mandag og onsdag kom DPD med den til mig. Bestillingen til Aquapro var vist en dag længere om det, så vidt jeg husker.
Det anser jeg for at være meget hurtigt, og da det bare har været suplering af forbrugs ting, har der ikke været nogen panik for at få varen.

Den diskution der var om korallen, kørte desværre lidt af sporet, efter min mening. Nogen vil måske mene at det var Hougård's og min skyld, fordi vi gengav et rygte vi begge havde hørt, og det fra 2 forskellige sider,
om det så er den samme kilde det kommer fra ved jeg ikke.

Vi er da alle eninge om at mange af priserne på varene herhjemme er for høje, og kan da kun glæde sig over at nogen forsøger at gøre noget ved det.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: IKKE MERE BROK!!!

Indlæg af Hougaard »

-Bagger- skrev:Jeg bestitlte en skummer igår, snakkede med dem idag, den var på lager, og er med det samme på vej til mig!
Ud over skummeren bestilte jeg en Nanostream.. som var udsolgt, den er allerede hjemme om 5 dage, dvs. selvom det er en udsolgt vare, kan jeg have den inden for en go uge.

UD over det, havde jeg bestilt noget sand sidst i februar, som jeg lidt havde opgivet håbet om efter at have læst i brokke-tråden ang. korallen, den brok er dog gjort fuldstændig til skamme!! Jeg havde bestilt 2x 5kg koralsand, som de åbenbart havde haft lidt problemer med at få fat i, de havde derfor sendt mig 4x 3kg af nøjagtig samme sand..
Så det du fortæller mig er, at 66% af de varer du bestilte kunne de ikke levere ? Er det ikke præcis denne samme oplevelse som alle vi andre har haft ?
Brugeravatar
-Bagger-
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
19

Indlæg af -Bagger- »

Nej... som jeg har hørt er det I brokker jer over at I ikke har fået de ting som I troede var på lager... de ting jeg bestilte var ikke på lager (de 2 af dem) men alligevel kan de sende mig varen 5 dage senere, selvom den ikke er på lager, og den anden hvor de fik problemer sendte de mig 2kg extra sand uden omkostninger! Desuden har de været så flinke at dele ordren op, så de sender af 2 omgange, så jeg kunne få min skummer med det samme, i stedet for at vente til alle (begge) var på lager som internetfirmaer normalt gør.
snogen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8900 Randers
Geografisk sted: Randers

Indlæg af snogen »

når man skriver pænt til dem på den mail der er på hjemmesiden info.korallen.dk så gider de ikke en gang svare

det er sku da ikke nogen service
har prøvet det 2 gange

og det må da ikke tage snart 3 uger at sende
2 stk. Træiltsten til stor skummer
1 stk. Balling Magnesiumchloride - Hexahydrate
4 stk. Træiltsten til Midifloater skummer

og jeg har ikke modtaget noget om at det ikke skulle være på lager
og om jeg nogensinde får de bestildte vare
tjaaaa hvem ved

mvh snogen
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Prøv deres ordrestatus side ...... evt ;)
snogen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19

Indlæg af snogen »

ikke behandlet står der
men derfor må man da gerne svare aligeveld
og når man skriver til dem om lørdagen og de svarer at de afsænder dem om mandagen

så er det da noget hø ... at de ikke gør aligeveld
det må du da give mig ret i

mvh snogen
det er altså kun cobraer der vilde med blok fløjter....
Brugeravatar
anhdu
Foxface
Foxface
Reactions:
18
Postnummer: 8464 Galten
Geografisk sted: 8464 Galten
Kontakt:

Indlæg af anhdu »

Synes ikke at de tyske internet forhandlere er en skid bedre. Hvis jeg absolut skulle kritisere nogen internetforhandlere er det klart aquaristic.net. Bestilte en lampen for 2 måneder siden. 2 dage efter trak de pengene på kontoen. Det glædede mig at deallerede havde trukket pengene på min konto da det var det samme at de har afsendt lampen den samme dag. Ventede 1 uge..... 2 uger...... blev lidt nervøs og skrev til dem. De sagde at Producenten af lampen endnu ikke havde produceret lampen og derfor ikke var deres skyld.. (er det ikke en gang fis?)... Så lå søvnløs i 1½ månedstid hvor jeg har modtaget den. Så der skal meget til før jeg køber noget hos en tysk forhandler...

Jeg har kun haft stor glæde af korallen.dk.. Endelig en dansk forhandler med (tyske) priser. Kommunikationen vil også gøre det lettere i fremtiden med en dansk forhandler hvis nu man skal have sendt noget til reperation m.m. Modtog begge bestillinger jeg har foretaget mig under en uge.
Akvarieudstyr er også hurtige.. Men priserne ka nslet ikke måle sig med korallen.dk...
Billede

Billede
Brugeravatar
-Bagger-
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
19

Indlæg af -Bagger- »

Snogen... hvornår har du sidst forsøgt kontakte dem? De har jo haft et ejerskifte så vist jeg har forstået, og der kan være misset en mail? prøv at kontakte dem idag, og se om ikke der er nogen reaktion fra dem? Kan ikke forstå hvis der skulle være så stor forskel på hvordan jeg bliver behandlet og hvordan du bliver behandlet og det tror jeg nu heller ikke der er?
snogen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19

Indlæg af snogen »

næ der burte da ikke være forskæld på dig og mig
jeg skrev til dem i går men jeg prøver da bare igen
hvis du siger at der har været skifte

mvh snogen
det er altså kun cobraer der vilde med blok fløjter....
Brugeravatar
K.E
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
21
Postnummer: 7000 Fredericia
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af K.E »

Er utrolig imponeret, i tråden ang. korallen.dk er der ikke mindre end 168 indlæg, med en del kritik af butikken (og positivt feedback) og tråden køre stadig.... :?:
Da en bruger kommer med en velrettet kritik mod klovnefisken og akvarieudstyr over deres behandling af vores kære dyr, bliver tråden lukket.. :?:
Så er spørgsmålet, er der forskel på hvem man er, eller hvem man kan tillade sig at give en sviner her på forum (butikker)?.
Jeg ved godt at indlæget der var rettet mod klovnen og akvarieudstyr var ret grov, men afligevel relevant for bruger af forumet
The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever.
Jacques Cousteau
snogen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19

Indlæg af snogen »

hæ hæ K.E
du har fat i noget der :D
Men til forskæld ,fra den store akvarie-udstyrs tråd
hvor der fulstendigt gik Ricki lake i den :roll:
Har de indskrevne inlæg ,i de 2 tråde holdt sig nogen lunde ,inden for den
grænsen af , hvor meget man kan tillade sig at svine folk til .
Og langt hen af vejen, i de 2 tråde, er det forbrugere
der ikke er behandlet ordenligt .

og der er flere kunder ( incl mig selv )
der har mailet til butikken
uden at få svar tilbage
og det er i hvertfald en fejl fra butikkens side :(

Dog skal korallen ,lige have et + i bogen for det kræver da lidt store nosser at skrive tilbage på indklæggene :RE

og nu skal vi jo se positivt og frem ad rettet 8)

så tror jeg, at det ville være klogt at korallen , :roll:
lige brugte 10 min på at skrive til sine kunder,
at man ved at der hat været knas med leveringen
og at deres leveringen vil kunne gennemføres den dato
og så vel og mærke over holde det :)
så kunne man måske redde lidt af storme af

mvh snogen
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Indlæg af DDT2 »

snogen kan kun give dig ret i det meste af hvad du skriver men ang det om det er hold inden for grænserne er nok hvordan man definere det, ville klart mene at når nogen skriver af det er en svindlerbutik osv at det ikke er noget der hører hjemme herinde synes jeg måske lige er grov nok at skrive på et forum. Folk har ret til at have sin holdning det er slet ikke det men så må de tage det i private beskeder hvis de har en trag til at komme ud med det
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21

Indlæg af Carsten »

Det mener jeg tilgæld ikke. Hvis en butik, har problemmer med at levere de lovede ting, løger fra aftaler osv.. hører det i allerhøjste grad hjemme her.
Du har måske også lyst til at blive snydt, fordi jeg blev det og ikke måtte gøre opmærksom på det??
Svarer til at jeg ikke måtte fortælle pressen, om at f.eks McD har rotter i køkkenet og ikke gør noget ved det.
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af DDT2 »

carsten kommer så an på hvordan man gør det med at udtale sig det var mere det jeg med hensigt at skrive om har som sådan egentlig ikke noget i mod folk har noget i mod nogle ting men skal gøres på ordenlige måder og det er der ikke blevet gjort herinde med alle tingene i hvert fald
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21

Indlæg af Carsten »

Du får lige en stribe kommaer og punktumer til fordeling! ,,,,,,,,, ........
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af DDT2 »

ja men sådan er det nu ikke lige skolen jeg har været bedst til. Undskyld for det så :S
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af wondersurfer »

da det mig der kalder den sørøverbix for det den er.... hvorfor må man ikke gøre sine saltvandsvenner opmærksom på at handler du der KAN det ske du ikke ser din bestilte vare og sikkert heller ej dine penge retur
Senest rettet af wondersurfer ons 6. jun 2007 22:03, rettet i alt 1 gang.
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
-Bagger-
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
19

Indlæg af -Bagger- »

Det må du da også.... men så vil jeg kalde den for verdens bedste butik!! Er vi så på neutral? Jeg har netop modtaget min skummer, til billigere pris end jeg kunne finde den til nogen steder via de links vi har til forhandlere på saltvandsforum, og har modtaget den idag, bestilte mandag.. forstår ikke hvorfor du kalder det svindel? Men mindre det er fordi det er svinebilligt :lol: Desuden sendte de mig extra sand uden beregning.. og delte min ordre op (uden extra forsendelsesomkostninger) fordi jeg skulle bruge skummeren hurtigt... kun den aller største TILFREDSHED fra min side!!! Kan kun stå uforstående udenfor jer der brokker jer som sindssyge... ? Er det måske noget der høre fortiden til eller?? For nu har jeg da i hvert fald slet ikke set skyggen af problemer?!?
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af wondersurfer »

har du ikke fulgt med i tidligere tråd omkring "bixen"???
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
-Bagger-
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
19

Indlæg af -Bagger- »

Jo... men det er også derfor jeg har oprettet denne tråd... som siger "IKKE MERE BROK!!!!" For det kan sq ikke være rimelig en butik der gør så godt stykke arbejde skal hænges sådan ud, så er jeg sq ligeglad med hvad "folk" siger... har I handlet med dem i den sidste uge? Måske de har oppet sig efter de har hørt kritikken?
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"