Ja jeg ved ikke hvor jeg skal smide dette indlæg, jeg syntes jeg engang imellem støder på lidt dårlige omtale af forhandlere, ikke at det sker tit, men det sker da. Det er så herfra mit indlæg udspringer fra, jeg har for nyligt bestemt mig for at jeg ville have saltvand igen, med en planlagt juleferie i udlandet, kunne jeg se frem til at komme i gang i starten af det nye år. men det er så her Reefstore.dk kommer på banen, jeg har bestilt et akvarium, 10 kg sten samt 20 kg salt. og alt er kommet i dag. De har efter jeg har bestilt mine ting ringet til mig for at høre om det var okay de brugte deres engen fragtmand, så skulle jeg ikke vente på post danmark. hvem delen siger nej til at få sine ting før planlagt, og slippe for at slæbe det hjem fra nærmeste postuddeling, ja også ville de lige vide hvornår det passe mig de kom med mine ting.

og her sidder jeg så med en mine ting, uden ondt i armene, for jeg fik da lige en hånd med at få det hele vejen hjem.

Så skal ret være ret, så syntes jeg også at forhandlere skal have ros, især når de gør noget ud over alt forventning. Så er dette service de ligger for dagen. så har de bestemt en fast kunde.

og God Jul...