"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Det der med de forhandlere...

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
bandage
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: tirs 14. jul 2009 12:49
14
Postnummer: 8230 Åbyhøj
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Århus / Åbyhøj

Det der med de forhandlere...

Indlæg af bandage »

Ja jeg ved ikke hvor jeg skal smide dette indlæg, jeg syntes jeg engang imellem støder på lidt dårlige omtale af forhandlere, ikke at det sker tit, men det sker da. Det er så herfra mit indlæg udspringer fra, jeg har for nyligt bestemt mig for at jeg ville have saltvand igen, med en planlagt juleferie i udlandet, kunne jeg se frem til at komme i gang i starten af det nye år. men det er så her Reefstore.dk kommer på banen, jeg har bestilt et akvarium, 10 kg sten samt 20 kg salt. og alt er kommet i dag. De har efter jeg har bestilt mine ting ringet til mig for at høre om det var okay de brugte deres engen fragtmand, så skulle jeg ikke vente på post danmark. hvem delen siger nej til at få sine ting før planlagt, og slippe for at slæbe det hjem fra nærmeste postuddeling, ja også ville de lige vide hvornår det passe mig de kom med mine ting. :W og her sidder jeg så med en mine ting, uden ondt i armene, for jeg fik da lige en hånd med at få det hele vejen hjem. :K Så skal ret være ret, så syntes jeg også at forhandlere skal have ros, især når de gør noget ud over alt forventning. Så er dette service de ligger for dagen. så har de bestemt en fast kunde. :Peace: og God Jul...
michael26
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1688
Tilmeldt: fre 11. aug 2006 15:41
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: amager

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af michael26 »

Reefstore.dk er super gode til service og man kan altid få en snak med ham.. Giver ham 10/10
Brugeravatar
Michael_F
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 861
Tilmeldt: tirs 29. maj 2012 10:43
12
Postnummer: 3450 Allerød
Saltvand siden?: 2013
Kontakt:

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af Michael_F »

Jeg kunne godt tænke mig ENDNU flere forhandlere :) Så man ikke skal køre så langt, for at få lidt forskelligt levende.

Men dejligt at høre du har haft en god oplevelse!
bandage
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: tirs 14. jul 2009 12:49
14
Postnummer: 8230 Åbyhøj
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Århus / Åbyhøj

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af bandage »

michael26 skrev:Reefstore.dk er super gode til service og man kan altid få en snak med ham.. Giver ham 10/10
Ja anden gang han ringe lige for at bekrafte vores aftale, spurgte jeg ind til to skummere jeg har overvejret, men han ville anbefalde mig en anden til dette akvarium. og den er betydelige billigere end dem jeg havde kigget på, og han har alle 3. :GO
bandage
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
Indlæg: 64
Tilmeldt: tirs 14. jul 2009 12:49
14
Postnummer: 8230 Åbyhøj
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Århus / Åbyhøj

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af bandage »

Michael_F skrev:Jeg kunne godt tænke mig ENDNU flere forhandlere :) Så man ikke skal køre så langt, for at få lidt forskelligt levende.

Men dejligt at høre du har haft en god oplevelse!
Jeg er tilflytter fra København til Århus, og det undre mig at der ikke ligger en butik med saltvand i Århus. men rygtet siger at der ligger en i Viborg, og den skulle være et kig vær. dog går der vel lige 3 måneder før jeg skal have noget i. Men syntes det ligner der er nogle stykker med saltvand i hjemmet i Århus. :K
mchr
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 519
Tilmeldt: tirs 13. dec 2011 11:54
12
Postnummer: 8240 Risskov
Saltvand siden?: 2012

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af mchr »

bandage skrev:
Michael_F skrev:Jeg kunne godt tænke mig ENDNU flere forhandlere :) Så man ikke skal køre så langt, for at få lidt forskelligt levende.

Men dejligt at høre du har haft en god oplevelse!
Jeg er tilflytter fra København til Århus, og det undre mig at der ikke ligger en butik med saltvand i Århus. men rygtet siger at der ligger en i Viborg, og den skulle være et kig vær. dog går der vel lige 3 måneder før jeg skal have noget i. Men syntes det ligner der er nogle stykker med saltvand i hjemmet i Århus. :K
Der er ret mange der har saltvand i århus, men jeg tror de fleste kører til skanderborg eller horsens til henholsvis tropeland og fiskehulen.
petworld i viby har vist også saltvand, men ikke noget særlig stort udvalg, priserne er tilgengæld tilsvarende høje.
nybegynder
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 567
Tilmeldt: tors 26. feb 2009 08:37
15
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2012
Geografisk sted: 2860 Søbog

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af nybegynder »

Det bedste er at købe alt levende hos private....
Brugeravatar
Barner
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 931
Tilmeldt: fre 23. dec 2005 12:41
18
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2004

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af Barner »

Reefstore får også min ubetinget støtte hvad angår god service.
Der bliver fulgt op på tingene :-)
Med hensyn til Petworld i Viby er det ca. 1 år siden de nedlage Saltvandsafdelingen.
Fiskehulen i Horsens er klart det største sted i nærheden mht. Udvalg af koraller og fisk.
Bestemt et besøg vær.
Brugeravatar
Michael_F
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 861
Tilmeldt: tirs 29. maj 2012 10:43
12
Postnummer: 3450 Allerød
Saltvand siden?: 2013
Kontakt:

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af Michael_F »

Jeg ved ikke helt hvorfor I snakker så meget om Århus? :) Jeg bor på Sjælland, men godt at vide der er masser i Århus :)
Brugeravatar
Wiinberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1491
Tilmeldt: man 6. jan 2014 13:27
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2014
Geografisk sted: Odense

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af Wiinberg »

Michael_F skrev:Jeg ved ikke helt hvorfor I snakker så meget om Århus? :) Jeg bor på Sjælland, men godt at vide der er masser i Århus :)
Det er jo nok henvendt til ham der startede tråden skal du se.
Brugeravatar
Michael_F
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 861
Tilmeldt: tirs 29. maj 2012 10:43
12
Postnummer: 3450 Allerød
Saltvand siden?: 2013
Kontakt:

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af Michael_F »

Ja, det kan selvfølgelig være. Så er jeg blevet snydt, af at de har citeret min indlæg :)
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af Carsten »

Jeg har haft en tid for mange år siden (35) hvor jeg boede på Djursland, og Århus var den tætteste "storby" Den gang var der i hvert fald 3 butikker der havde lidt saltvand. Men set fra min side af disken, spændte de ben for sig selv. Priserne var helt hen i vejret. Fisk var ca. 4 gange så dyre i Århus som i København, og udvalget, pænt sagt spartansk.
Hvis det var en prispolitik der forsatte, så er det da ikke så underligt at der ingen butikker er i dag, folk ville jo ikke have råd til at handle der. Bortset fra det ligger der så ikke en forhandler i Galten? Saltvandsbutikken hedder/hed den vist nok.
Brugeravatar
mulle10xxx
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 52
Tilmeldt: tirs 8. okt 2013 15:11
10
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2013

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af mulle10xxx »

Nu siger du Viborg. Så tænker du enten Bonnies eller tiptop i Karup,( kunne jeg forestille mig)?
Begge rigtig gode steder, men de ved sq også hvad de vil have for det. Og skal du være sikker på og komme efter noget nogen af de steder skal du nok ringe på dagen, bor selv 15-20min fra tiptop og 30 fra Bonnies, og jeg tog der op hver uge det første tid jeg startede op, hver gang de hvade fået nyt hjem. Og et par dage efter var næsten alt det spændende væk.. Men fantastiske mennesker så det er da bestemt et besøg værd..
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Det der med de forhandlere...

Indlæg af StarF »

bonnien i viborg, hans fiske plejer at at være en af en super god kvalitet...

desværrer så har de ikke sps mere...
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"