Skadet kirurg :'-(
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 8200 Århus N
- Saltvand siden?: 2015
- Geografisk sted: Århus
Skadet kirurg :'-(
Min lille kirurg er lige kommet i klemme i min cirkulationspumpe. Den svømmer ok men dens mund ser ud til at være blevet skadet. Kan en fisk overleve hvis munden har taget skade? 

- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2012
Re: Skadet kirurg :'-(
Hej Mads! Kommer nok an på hvor smadret den er.. Synes generelt de er har en utrolig evne til at hele op!
Som jeg før har nævnt , så havde jeg på et tidspunkt en damsel der lignede at den havde været en tur i blenderen.. Den kom sig 100% !
Problemet i dit tilfælde kan være , at hvis den er så smadret i munden så den ikke kan spise..
Som jeg før har nævnt , så havde jeg på et tidspunkt en damsel der lignede at den havde været en tur i blenderen.. Den kom sig 100% !
Problemet i dit tilfælde kan være , at hvis den er så smadret i munden så den ikke kan spise..
Morten
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 10
Det ser ud som om at den nederste del af munden er ret medtaget, den mangler ligefrem noget af læben. Den kan ikke tage de store stykker flagefodder og den syntes at have lidt problemer med at korrigere når der er mad. Dog, ser det ud til at den godt kan spise helt helt små flager og den jagter ihærdigt maden når der kommer foder. Jeg krydser fingre og håber den kommer sig. Øv altså!
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Hvis den er kommet i klemme i en cirkulations pumpe, kunne det da tyde på at fisken er svag.
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 10
Det er en ældre cirkulationspumpe jeg havde liggende. Den blev sat til da jeg manglede cirkulation i bunden. I siden af pumpen er der en stor åbning som fisk osv kan komme ind i. Fisken er ikke svag, den var bare lidt for nysgerrig og jeg havde ikke tænkt mig om... Desværre