Skadet kirurg :'-(

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Psyk-mads
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
10
Postnummer: 8200 Århus N
Saltvand siden?: 2015
Geografisk sted: Århus

Skadet kirurg :'-(

Indlæg af Psyk-mads »

Min lille kirurg er lige kommet i klemme i min cirkulationspumpe. Den svømmer ok men dens mund ser ud til at være blevet skadet. Kan en fisk overleve hvis munden har taget skade? :-(
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Skadet kirurg :'-(

Indlæg af MoG »

Hej Mads! Kommer nok an på hvor smadret den er.. Synes generelt de er har en utrolig evne til at hele op!
Som jeg før har nævnt , så havde jeg på et tidspunkt en damsel der lignede at den havde været en tur i blenderen.. Den kom sig 100% !

Problemet i dit tilfælde kan være , at hvis den er så smadret i munden så den ikke kan spise..
Morten
Psyk-mads
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
10

Indlæg af Psyk-mads »

Det ser ud som om at den nederste del af munden er ret medtaget, den mangler ligefrem noget af læben. Den kan ikke tage de store stykker flagefodder og den syntes at have lidt problemer med at korrigere når der er mad. Dog, ser det ud til at den godt kan spise helt helt små flager og den jagter ihærdigt maden når der kommer foder. Jeg krydser fingre og håber den kommer sig. Øv altså!
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Hvis den er kommet i klemme i en cirkulations pumpe, kunne det da tyde på at fisken er svag.
Psyk-mads
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
10

Indlæg af Psyk-mads »

Det er en ældre cirkulationspumpe jeg havde liggende. Den blev sat til da jeg manglede cirkulation i bunden. I siden af pumpen er der en stor åbning som fisk osv kan komme ind i. Fisken er ikke svag, den var bare lidt for nysgerrig og jeg havde ikke tænkt mig om... Desværre
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"