Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
FÅÅÅÅRK de er flotte. Dog tror jeg også det rette lys over akvariet har noget at skulle have sagt. Men for filan der er nogen flotte. Og ja kan du lige få sat nogen navne på så vi kan få nogen bestillinger afsted
De er hammer fotte, men desværre blejner de noget i vores almindelige lys. der er jo som regel skruet godt op for det blå.
De der Montiporaer er jeg altså helt tosset med!!!
Ja de er MEGET sølet ind i blå og lilla lys de billeder - men godt ser det ud
Carsten - Ja de encrusting montier er satme flotte, men vokser også møg hamrende langsomt. Jeg havde i min gamle balje et fragment af en fra Lars M og jeg tror aldrig at den blev større
Jeg har også en grøn med brune polypper. den er dog blevet noget større med tiden, men det er rigtigt den vokser såå laaangsomt Og de er kanon svære at lave fragmenter af, fordi de ikke vokser op og ud, men kun henover.