Hej sf
Jeg har fået fyldt den nye bajle og på grund af jeg har haft en rodet med skummer har jeg haft en plade liggende oven på bajlen også er vandet løbet ned af siden på bajlen og ned på pladen som det står på så jeg kan se at det er kommet ind under bajlen og tror det er smart at får det tøret af inden er begynder at fylde det levende i.
Så er der nogle der har nogle spande, dunke eller ligende jeg kan låne skal bruge til ca. 200 ltr og selv til de første 150 liter
Vil være super så jeg ikke skal smide vandet ud og blande nyt vand
dunke eller ligende omkring slagelse
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions: 364
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Re: dunke eller ligende omkring slagelse
Hej Dennis
Jeg har da nogle 25L. dunke og 4 - 5 de jong spande.
Jeg har også en 120 L blå tønde som jeg selv bruger til større projekter stående tom.
Jeg bor jo ikke i nærheden af Slagelse, men du har jo været her så du ved hvor langt der er.
Men du kan godt låne dem, hvis der ikke er nogen tættere på der kan hjælpe dig
Erik
Jeg har også en 120 L blå tønde som jeg selv bruger til større projekter stående tom.
Jeg bor jo ikke i nærheden af Slagelse, men du har jo været her så du ved hvor langt der er.
Men du kan godt låne dem, hvis der ikke er nogen tættere på der kan hjælpe dig

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
- den_
- Rev haj
- Reactions: 0
- 13
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2012
Re: dunke eller ligende omkring slagelse
Hej Erikcrazy seahorse skrev:Hej Dennis
Men du kan godt låne dem, hvis der ikke er nogen tættere på der kan hjælpe dig![]()
Erik
Jeg takker for muligheden, men har fået løst det kørte nej på en af nabo gårdende og de havde nogle foder tønder som ikke var taget i brug som jeg kunne låne.
Men tak for det havde jeg ikke fundet nogle så var jeg på vej..
Jeg nok snart tio dig for at høre om du har nogle lækre frags på lager også jeg kan komme forbi og savle lidt over din lækre bajle
God bag jul og nytår