dunke eller ligende omkring slagelse

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
den_
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
13
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2012

dunke eller ligende omkring slagelse

Indlæg af den_ »

Hej sf

Jeg har fået fyldt den nye bajle og på grund af jeg har haft en rodet med skummer har jeg haft en plade liggende oven på bajlen også er vandet løbet ned af siden på bajlen og ned på pladen som det står på så jeg kan se at det er kommet ind under bajlen og tror det er smart at får det tøret af inden er begynder at fylde det levende i.

Så er der nogle der har nogle spande, dunke eller ligende jeg kan låne skal bruge til ca. 200 ltr og selv til de første 150 liter

Vil være super så jeg ikke skal smide vandet ud og blande nyt vand
Brugeravatar
crazy seahorse
Rev haj
Rev haj
Reactions: 364
13
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: dunke eller ligende omkring slagelse

Indlæg af crazy seahorse »

Hej Dennis

Jeg har da nogle 25L. dunke og 4 - 5 de jong spande.
Jeg har også en 120 L blå tønde som jeg selv bruger til større projekter stående tom.

Jeg bor jo ikke i nærheden af Slagelse, men du har jo været her så du ved hvor langt der er.
Men du kan godt låne dem, hvis der ikke er nogen tættere på der kan hjælpe dig :GO

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
den_
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
13
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2012

Re: dunke eller ligende omkring slagelse

Indlæg af den_ »

crazy seahorse skrev:Hej Dennis

Jeg har da nogle 25L. dunke og 4 - 5 de jong spande.
Jeg har også en 120 L blå tønde som jeg selv bruger til større projekter stående tom.

Jeg bor jo ikke i nærheden af Slagelse, men du har jo været her så du ved hvor langt der er.
Men du kan godt låne dem, hvis der ikke er nogen tættere på der kan hjælpe dig :GO

Erik
Hej Erik

Jeg takker for muligheden, men har fået løst det kørte nej på en af nabo gårdende og de havde nogle foder tønder som ikke var taget i brug som jeg kunne låne.

Men tak for det havde jeg ikke fundet nogle så var jeg på vej..

Jeg nok snart tio dig for at høre om du har nogle lækre frags på lager også jeg kan komme forbi og savle lidt over din lækre bajle

God bag jul og nytår
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"