Nu er spørgsmålet, hvad lavede den?
Gydede den?
Sked den?
Hvis den gydede, hvad sker der så med æggene, eller er det sperma?
Mange spørgsmål...

Fair nok - det var jeg så bare ikke klar over.pederrevnørd skrev:Vi taler om en ganske lille musling i et pænt stort akvarie - det gør ikke mig urolig.
Chrissy62 skrev:Pyh ha..jeg sad jo og læste det link der, og her skal jeg da lige love for, at jeg fik at vide, at alt kunne dø indenfor en time eller mindre...prøv at spørg om koldsveden sprang frem på panden og mobilen kogte over..![]()
Men nu er jeg rolig..
Tak Peder..
Men nu er du da i det mindste klar over, at det IKKE er specielt fedt, at have en gydende musling - og at kan vælte dit akvarium hvis du har flere (store) muslinger der gyder samtidig.Chrissy62 skrev:Pyh ha..jeg sad jo og læste det link der, og her skal jeg da lige love for, at jeg fik at vide, at alt kunne dø indenfor en time eller mindre...prøv at spørg om koldsveden sprang frem på panden og mobilen kogte over..![]()
Men nu er jeg rolig..
Tak Peder..
Hej jesper,jesper/aarhus skrev:Fair nok - det var jeg så bare ikke klar over.pederrevnørd skrev:Vi taler om en ganske lille musling i et pænt stort akvarie - det gør ikke mig urolig.
- men krydser da fingre for at alt går godt....
Ork - der skal heldigvis lidt mere til, før jeg føler mig trådt over tæerne - hvilket bestemt ikke var tilfældet her. Men tak alligevel for din "follow up".pederrevnørd skrev:Hej jesper,jesper/aarhus skrev:Fair nok - det var jeg så bare ikke klar over.pederrevnørd skrev:Vi taler om en ganske lille musling i et pænt stort akvarie - det gør ikke mig urolig.
- men krydser da fingre for at alt går godt....
Det var slet ikke ment om en korrektion af dit udmærkede indlæg - beklager hvis jeg har virket således.
Derudover er situationen da absolut noget der skal overvåges - men jeg er helt rolig pga
Der er kun 1 musling
Den er ikke stor
Baljen er af en pæn str
Mvh
Peder