mvh Rasmus

Jeg syntes lyset blev for unaturligt da det sad fremme, men det er jo en smags sag, prøv det, ved jo ikke hvordan det er i et hjørneakvarie, men den purple bliver mere duminerene jo længere den er fremme syntes jeg.minedykker skrev:hejsa kan se at du jesper skriver at du har erfaret at det lilla rør skal side bagerst, nu har jeg så ikke den luksus at kunne sætte det bag ud da jeg har et hjørne akvarie så mit vil komme til at side ud mod fronten, så hvordan siger du at det så ud da du hade det siden på den måde?
Jesper ØH skrev:Jeg kører med et purple ATI rør, Jeg vil sige at man skal vende sig til lyset fra den, da farver bliver lidt anderledes, og så skal røret monteres efter det midterste rør ind mod bagvægen, det giver mest alm lys. Lige da jeg fik røret monterede jeg den i det hold t5 som laver min solopgang sammen med de blå t5sikken mærkelig lys det gav
Jeg ville købe ATI Aquablue Special og ATI Blue Plus.halv af hver i lampen.spax skrev:Jeg står og skal til at skifte rør i min lampe nu. Det er en Ati 6 x 24w. hvad er forskellen på den actinic og purple?? Og er det nødvendigt med en aquablue speciel? Og hvad bruger i andre af rør? Hvad vil i anbefale af rør?