Er det eventuelt noget man selv kan bakse sammen? Vi har en glarmester næsten lige over på den anden side ad gaden, og jeg har ikke noget imod at bruge hænderne selv, hvis der er penge at hente.
Specialbygget akvarium hvor?
-
Stephan A
- Scooter Blenny

- Reactions: 0
- 14
- Postnummer: 8260 Viby Jylland
- Saltvand siden?: 2010
Specialbygget akvarium hvor?
Hej! Jeg går lidt og overvejer at lave et akvarium med målene 200x30x40 (lxdxh), men det er jo ikke lige et std. mål man finder i hver butik, så hvor kan jeg finde en, der kan lave sådan et til fornuftige priser? Synes akvarieudstyr.dk er dyre.
Er det eventuelt noget man selv kan bakse sammen? Vi har en glarmester næsten lige over på den anden side ad gaden, og jeg har ikke noget imod at bruge hænderne selv, hvis der er penge at hente.
-
AndersNT
- Rev haj

- 17
- Postnummer: 8000 Århus C
Re: Specialbygget akvarium hvor?
Prøv og giv Claus i Tropeakvarier et ring, han plejer at være garant for god kvalitet til rimelige priser!
Ellers skal du prøve at kontakte StarF, ved han har noget glas til salg. Så kunne du selv skære til!
Et helt andet alternativ er at ringe til Dragefisken i Århus C, meget billige, men kender intet til kvaliteten.
Ellers skal du prøve at kontakte StarF, ved han har noget glas til salg. Så kunne du selv skære til!
Et helt andet alternativ er at ringe til Dragefisken i Århus C, meget billige, men kender intet til kvaliteten.
- spax
- Rev haj

- 17
- Postnummer: 9900 Frederikshavn
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Frederikshavn
Hvad er nummert til Claus i tropeakvarier? Og sender han normalt akvarier?
Mvh kim
160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
viewtopic.php?f=92&t=48533
160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
-
Stephan A
- Scooter Blenny

- 14
- Postnummer: 8260 Viby Jylland
- Saltvand siden?: 2010
AndersNT - Kan du eventuelt komme med en hjemmeside til tropeakvarier eller hvor jeg kan finde kontaktinformationer. Når jeg går ind på den side der kommer frem på google, er siden lukket.
Dragefisken kan jeg selvfølgelig høre. StarF er det en bruger herinde? Og mht. at selv skære til, mener du så at det er til selv at lave et akvarie hvis man får skåret stykkerne ud til det?
Mvh.
Dragefisken kan jeg selvfølgelig høre. StarF er det en bruger herinde? Og mht. at selv skære til, mener du så at det er til selv at lave et akvarie hvis man får skåret stykkerne ud til det?
Mvh.
- spax
- Rev haj

- 17
- Postnummer: 9900 Frederikshavn
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Frederikshavn
Tropeakvarier har ikke nogen hjemmeside. Ja StarF er en bruger herinde, og kommer fra nørresundby ved Aalborg.
Mvh kim
-
AndersNT
- Rev haj

- 17
- Postnummer: 8000 Århus C
Starf: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 15&t=40469 Meget billigt for den mængde glas, selvfølgelig ikke lige de mål du talte om..Stephan A skrev:AndersNT - Kan du eventuelt komme med en hjemmeside til tropeakvarier eller hvor jeg kan finde kontaktinformationer. Når jeg går ind på den side der kommer frem på google, er siden lukket.
Mvh.
Tropeakvarier: Tredje øverste link på Google når du søger på... Tropeakvarier
Ja det kan du sagtens gøre, jeg ville dog få det limet ved Tropeakvarier eller lign. Tror ikke du sparer det store ved at gøre det selv, med mindre du kan købe glasset brugt.