Specialbygget akvarium hvor?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Stephan A
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions: 0
14
Postnummer: 8260 Viby Jylland
Saltvand siden?: 2010

Specialbygget akvarium hvor?

Indlæg af Stephan A »

Hej! Jeg går lidt og overvejer at lave et akvarium med målene 200x30x40 (lxdxh), men det er jo ikke lige et std. mål man finder i hver butik, så hvor kan jeg finde en, der kan lave sådan et til fornuftige priser? Synes akvarieudstyr.dk er dyre.

Er det eventuelt noget man selv kan bakse sammen? Vi har en glarmester næsten lige over på den anden side ad gaden, og jeg har ikke noget imod at bruge hænderne selv, hvis der er penge at hente. :)
AndersNT
Rev haj
Rev haj
17
Postnummer: 8000 Århus C

Re: Specialbygget akvarium hvor?

Indlæg af AndersNT »

Prøv og giv Claus i Tropeakvarier et ring, han plejer at være garant for god kvalitet til rimelige priser!
Ellers skal du prøve at kontakte StarF, ved han har noget glas til salg. Så kunne du selv skære til!

Et helt andet alternativ er at ringe til Dragefisken i Århus C, meget billige, men kender intet til kvaliteten.
Brugeravatar
spax
Rev haj
Rev haj
17
Postnummer: 9900 Frederikshavn
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Frederikshavn

Indlæg af spax »

Hvad er nummert til Claus i tropeakvarier? Og sender han normalt akvarier?
Mvh kim

160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
viewtopic.php?f=92&t=48533
Stephan A
Scooter Blenny
Scooter Blenny
14
Postnummer: 8260 Viby Jylland
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Stephan A »

AndersNT - Kan du eventuelt komme med en hjemmeside til tropeakvarier eller hvor jeg kan finde kontaktinformationer. Når jeg går ind på den side der kommer frem på google, er siden lukket.

Dragefisken kan jeg selvfølgelig høre. StarF er det en bruger herinde? Og mht. at selv skære til, mener du så at det er til selv at lave et akvarie hvis man får skåret stykkerne ud til det?

Mvh.
Brugeravatar
spax
Rev haj
Rev haj
17
Postnummer: 9900 Frederikshavn
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Frederikshavn

Indlæg af spax »

Tropeakvarier har ikke nogen hjemmeside. Ja StarF er en bruger herinde, og kommer fra nørresundby ved Aalborg.
Mvh kim

160L akvarie med 54L sump. Tunze overløb. Tunze 6045. Tunze 6015 x 2 . Tunze 9005 skummer. ATI sunpower 6x24w
viewtopic.php?f=92&t=48533
AndersNT
Rev haj
Rev haj
17
Postnummer: 8000 Århus C

Indlæg af AndersNT »

Stephan A skrev:AndersNT - Kan du eventuelt komme med en hjemmeside til tropeakvarier eller hvor jeg kan finde kontaktinformationer. Når jeg går ind på den side der kommer frem på google, er siden lukket.

Dragefisken kan jeg selvfølgelig høre. StarF er det en bruger herinde? Og mht. at selv skære til, mener du så at det er til selv at lave et akvarie hvis man får skåret stykkerne ud til det?

Mvh.
Starf: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 15&t=40469 Meget billigt for den mængde glas, selvfølgelig ikke lige de mål du talte om..

Tropeakvarier: Tredje øverste link på Google når du søger på... Tropeakvarier :T http://www.erhvervssiden.dk/Tropeakvari ... 17698.html

Ja det kan du sagtens gøre, jeg ville dog få det limet ved Tropeakvarier eller lign. Tror ikke du sparer det store ved at gøre det selv, med mindre du kan købe glasset brugt.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"