Hjælp til mere nørd.. ( foredrags holder søges)

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
16
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Hjælp til mere nørd.. ( foredrags holder søges)

Indlæg af Valentin »

Hey forum..

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Så er stedet fundet, Horsens akvarie klub vil ligge lokaler til.... nu mangler vi bare at vi alle samles, men mest af alt, en som vil holde foredrag, der gives selvfølgelig både knus og det hele, og syntes selv jer ø boer som er ældre inden for faget skulle tænke om det ikke var noget for jer, så laver vi bare noget intjening på kage og kaffe så der kan betales for jere tur her over.. Tiden skal være af egen fri vilje og som skrevet følger der knus med..griner.. :K :T

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Er ikke het nybegynder men har bare sådan vildt lyst til at vide alt om vores hobby, har både været til foredrag på arhus historisk museum og arbejdet inden for hobbyen i ca 4 måneder og elsker alt omkring saltvand..

For mig er saltvnad ikke længere kun min hobby, det er blevet til min livsstil, hvilket jeg er sikker på mange af jer andre også vil sige..

Men vil være mere Nørd, vil virkelig vide alt og også få noget kaffe og høre alle andres erfaringer, et er hvad man læser og noget helt andet er jo hvad vi forskellige oplever i vores tanke..

Kunne der ikke være en større og klogere nørd end mig selv som kunne have lyst til at holde noget foredrag eller fortælle o sit liv med saltvand.. Jeg vil gerne stå for tingene hvis det skulle være eller et eller andet..

KOM lad os slå os sammen og mødes og få noget mere ud af hvad verden har at tilbyde ..

Ellers vil jeg selv gerne søge ind som lærling hos en..griner..

Håber der er nogen der vil hjælpe.... Har måske selv et kort i ærmet til et kig på et af landet smukkeste samling saltvand..
Senest rettet af Valentin søn 16. maj 2010 10:30, rettet i alt 1 gang.
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions: 2
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Hjælp til at blive mere nørd....

Indlæg af ole kekkonen »

Hejsa,godt initiativ :GO
Valentin skrev:Hey forum..

har bare sådan vildt lyst til at vide alt om vores hobby,
hver persons interesse styrer dem til specifikke informationer,derfor er det svært at anbefale noget læsning.Det bedste ville være at gå på biblioteket og gøre en søgning på de offentlige udgivelser
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
16

Indlæg af Valentin »

Hey Ole....

Ja læsning er helt sikkert rigtig godt, har selv et par forskellige bøger..

Men LIVE, jeg vil have det live, se tingene og sådan..

Og syntes det kunne være alt for fedt og hyggeligt hvis der var nogen som ville holde et eller andet, som sagt skulle jeg nok hjælpe for vildt til, men et eller andet større end de forskellige frags møder.. Vil have viden i mine øre og mere end hvad der kan læses til, det ville jo være rart at hoppe 10 år over ved at lytte til en mere erfaren og ikke skulle læse i alt den tid..griner..
Mvh Troels

Brugeravatar
Yogibjørn
Dværg kejser
Dværg kejser
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af Yogibjørn »

hvis der mangles et sted at afholde foredraget. Vil horsens akvarie klub gerne ligge lokaler til...... akvarie klubben skal ikke tjene på det.
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
16

Indlæg af Valentin »

Sådan Yogibjørn......

Du er da for sej.....alt for fedt....

Lad os lade tråden køre og se hva vi kan finde på, Vi to tales lige ved over pb omkring det med lokalet og så holder alt omkring hva folk godt ville vide og hvis nogle vil snakke eller fortælle kan de jo også tage kontakt til dig eller mig pr pb..

Så er stedet fundet hos vores gode Yogibjørn hos horsens akvarie klub.... Kagen og kaffen er intet problem, nu skal i alle samme bare komme ud af vinter hien og fortælle hvad i syntes der skal foregå.....

KOM med forslag.....? Og kom store Nørd, dig som har lyst til at fortælle alle os andre dine erfaringer samt, der kunne byttes, snakkes, vises billeder, og alt muligt andet..
Mvh Troels

Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
16

Re: Hjælp til mere nørd.. ( foredrags holder søges)

Indlæg af Valentin »

Er jeg virkelig den eneste nørd som syntes foredrag er spændende.... :smart:
Mvh Troels

Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
16

Indlæg af Valentin »

:K
Mvh Troels

Brugeravatar
Tobias
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Tobias »

Valentin skrev:Er jeg virkelig den eneste nørd som syntes foredrag er spændende.... :smart:
Nej, jeg var også til foredraget på Naturhistorisk museum i Århus, og det var rigtig spændende, selvom jeg vidste det meste i forvejen (: Senere hen kom jeg i kontakt med Erik som havde taget alle billederne til udstillingen "koralrevet", og af ham fik jeg en masse flotte billeder til mit 9.klasse projekt om klimaforandringer (: Fik self 12 for mit projekt :T
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
16

Indlæg af Valentin »

Sådan..flot.. :T

Han var skide god Erik..alt for vildt og han fortalte rigtig spændende og på en levende måde..

Så lad os få flere af dem.. Kunne sku være alt for sejt.. Og selvom man ved tingene ( gør jeg også ) så kunne det jo være man kunne lære mere.. Ja bare min tanke.. :K
Mvh Troels

Brugeravatar
Tobias
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Tobias »

Enig :W
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"