:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Så er stedet fundet, Horsens akvarie klub vil ligge lokaler til.... nu mangler vi bare at vi alle samles, men mest af alt, en som vil holde foredrag, der gives selvfølgelig både knus og det hele, og syntes selv jer ø boer som er ældre inden for faget skulle tænke om det ikke var noget for jer, så laver vi bare noget intjening på kage og kaffe så der kan betales for jere tur her over.. Tiden skal være af egen fri vilje og som skrevet følger der knus med..griner..
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Er ikke het nybegynder men har bare sådan vildt lyst til at vide alt om vores hobby, har både været til foredrag på arhus historisk museum og arbejdet inden for hobbyen i ca 4 måneder og elsker alt omkring saltvand..
For mig er saltvnad ikke længere kun min hobby, det er blevet til min livsstil, hvilket jeg er sikker på mange af jer andre også vil sige..
Men vil være mere Nørd, vil virkelig vide alt og også få noget kaffe og høre alle andres erfaringer, et er hvad man læser og noget helt andet er jo hvad vi forskellige oplever i vores tanke..
Kunne der ikke være en større og klogere nørd end mig selv som kunne have lyst til at holde noget foredrag eller fortælle o sit liv med saltvand.. Jeg vil gerne stå for tingene hvis det skulle være eller et eller andet..
KOM lad os slå os sammen og mødes og få noget mere ud af hvad verden har at tilbyde ..
Ellers vil jeg selv gerne søge ind som lærling hos en..griner..
Håber der er nogen der vil hjælpe.... Har måske selv et kort i ærmet til et kig på et af landet smukkeste samling saltvand..