Flere flotte skud fra jeres side af Tænkte nok at du kendte Rasmus på en eller anden vis
Mikkel - Så pas på hun ikke har fået gode ideer og selv griber saksen
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Mikkel: Det er måske ikke vejen frem, Du ved at "det er den forbudte frugt der smager bedst" ikke?
Rigtig gode billeder eller fra jeres lille bitte balje Tror ikke jeg har set et så lille saltvandsakvarie før. Ihverfald ikke i aktion...
Min kæreste bliver ved med at spørge om jeg ikke bare kunne have en klovn og en anemone i en bovle
mikkel skrev:Lækre billeder, men det kunne godt være at I skulle overveje at gøre noget ved den Majano inden den brænder noget af.
PS: Er I klar over hvor lang til jeg skulle bruge i fredags på at forklare Jeres hår for min datter?
Vi synes de grønne er flotte og da de ikke spreder sig så hurtigt, beholder vi dem bare. Vi har også nogle rødlige Majano og forsøger at komme af med dem.
Anders månsson skrev:Mikkel: Det er måske ikke vejen frem, Du ved at "det er den forbudte frugt der smager bedst" ikke?
Rigtig gode billeder eller fra jeres lille bitte balje Tror ikke jeg har set et så lille saltvandsakvarie før. Ihverfald ikke i aktion...
Min kæreste bliver ved med at spørge om jeg ikke bare kunne have en klovn og en anemone i en bovle
Takker. Rasmus har engang haft et 9L akvarie kørende med koraller, rørorme, snegle og sådan i ca. et halvt år og alt voksede flot! (Lige indtil der kom en fisk i, hmm..) men vi starter det op igen med noget andet lys og overløb, hvor jeg skal indrette det! Vi har tænkt os, at det skulle stå ude i køkkenet.
Den har ikke brugt for HQI. Jeg oplever at den vokser bedst hvor der ikke er for meget lys. Har også haft Xenia under 3 x 15 Watt T8 rør, hvor den voksede meget pænt.... Alt for "pænt"!!!!