Rasmus aka BatLuder.

Dengang var der ingen kalkalger på baggrunden..

..det er der nu.

Vi synes de grønne er flotte og da de ikke spreder sig så hurtigt, beholder vi dem bare. Vi har også nogle rødlige Majano og forsøger at komme af med dem.mikkel skrev:Lækre billeder, men det kunne godt være at I skulle overveje at gøre noget ved den Majano inden den brænder noget af.
PS: Er I klar over hvor lang til jeg skulle bruge i fredags på at forklare Jeres hår for min datter?
Takker. Rasmus har engang haft et 9L akvarie kørende med koraller, rørorme, snegle og sådan i ca. et halvt år og alt voksede flot! (Lige indtil der kom en fisk i, hmm..)Anders månsson skrev:Mikkel: Det er måske ikke vejen frem, Du ved at "det er den forbudte frugt der smager bedst" ikke?![]()
Rigtig gode billeder eller fra jeres lille bitte baljeTror ikke jeg har set et så lille saltvandsakvarie før. Ihverfald ikke i aktion...
Min kæreste bliver ved med at spørge om jeg ikke bare kunne have en klovn og en anemone i en bovle
Vi har ikke rigtig nogle sårbare stenkoraller, og det er mest Xenia og skiveanemoner som står rundt om.mikkel skrev:Synes også at mine var OK indtil en af dem flyttede over på en Favia![]()
Mjahh...endte med at jeg fandt et billede frem fra min vilde ungdom - Kill'Em All T-shirt og Bundesliga-hår