på forhånd tak...

Kristoffer
Jeg er helt enig! Det eneste færdige system jeg heller ikke har afprøvet af de nævnte, er et Shin Mao.jakobvillien skrev:Nu blev der jo også spurgt til Shin Mao. Som også er noget kineser noget, men en noget anden kvalitet.
Nu har jeg både prøvet RSM og Boyu, og kigget en del på Shin Mao, og vil fremover aldrig gøre det igen! RSM synes jeg på ingen måder lever op til forventningerne. Jeg synes, at det løs som en støvsuger der stod tændt i stuen, og det blev solgt meget hurtigt efter. Meget skuffende og dyrt købt erfaring. Skummer, pumper samt lys larmede og det blev forfærdeligt varmt.
Shin Mao virker bedre fordi det er et mere åbent system som er lettere at ændre/skifte dele på.
Boyu har jeg egentlig syntes var ok til prisen, selvom skummeren var noget hø. Det var virkeligt svært at få balance i. Så er der også sært, at et akvarie leveres uden cirkulation. Nu ved vi mere erfarne at der skal cirkulation til, men det er jo ikke noget alle ved.
Jeg ville bygge selv, men ellers er det fine startakvarier. Mit valg ville falde på Shin Mao med HQI.