Jeg har en Diodon holocanthus , som jeg ikke kan få til at spise.?
Jeg har for noget tid siden fanget en hel masse små fjordrejer, som den har spist over længere tid, på nær en eneste som den BARE ikke kan fange.

Men nu er den snart så tynd, at jeg frygter for dens helbred.?
Jeg har også kommet nogle snegle i hen ad vejen, som skulle hjælpe med alger, og dem har den så også spist nu, det var jo så også forventet.

Af anden alternativ mad har jeg forsøgt med: frostfoder, alm. saltlage rejer, flagefoder, lidt udskåret muslingekød lige fra fiskebutikken (selv en hel frisk indkøbt "død" musling har jeg lagt ned til den), små pods fanget i øresund, og alt sammen har hjulpet lige meget. Den rører det ikke.

Den vil åbenbart KUN spise noget der flytter sig/flygter, når den kommer (levende små fisk, eller rejer, eller såret fisk f.eks) - den har f.eks. ædt min lille klovnfisk der kom til skade i kamp, og ikke stod til at redde.
Men det er dybt frustrerende at jeg ikke kan give den noget lidt mere nemt og tilgængeligt at spise.?
Hvad gør jeg nu??
Den går alene i et lille 54 l akvarie, og den er kun 7 cm, og efterhånden meget tynd.
Håber nogen har et godt råd, så den ikke skal bukke under for sult?.
Jeg prøvede i dag at tage ud til vandet, for at prøve at fange dens ynglings mad - fjordrejer, ude i Øresund hvor jeg sidst fangede en masse, men det er for koldt nu, så der er ikke nogle mere, og jeg kunne kun få små pods med op.

Hjælp ønskes please....
Mvh Kim