Dette oplæg er mere til mange af de nye saltvands-akvarister som er på forummet, da de gamle og mere erfarne akvarister nok ikke falder for dette.
Men er det bare mig, som inden for den sidste stykke tid har sidder med den fornæmmelse at der åbenbart er nogen som skal tjene en pæn stor skilling på hvad de har til salg. Jeg ved godt at man da bare kan lade være med at købe, men som ny i denne verden kan man nemt komme til at blive taget godt og grundig i røven hvis man vælger at købe i den tro at prisen faktisk er god.
Så derfor vil jeg opfordre de nye saltvandsakvarister til at kigge jer godt for inden i køber og evt. at sammenligne med hvad der er til salg andre steder/tråde med samme koral, teknik mm.
Nu er det sådan at jeg ikke vil hænge nogen ud og vil derfor ikke ligge nogle links ud på tråde som omfatter hvad jeg mener, men mon ikke mange af jer derude kan ligge genkendende til dette. Vi har jo i mange år rådt og skreget om at div. forhandlere er for dyre i forhold til udlandet. Men nu virker det på mig som om det ikke kun nu er forhandlere som skal tjene gode penge på deres ting og sager, næh nu er turen åbenbart også kommet til privat salg