vedr vand værdier
vedr vand værdier
er det muligt, at der kan lægges noget ind om hvordan vandværdierne skal se ud med red sea marine lab. jeg syns det er lidt svært som nybegynder at vide.
- thyme
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
Re: vedr vand værdier
Hvad er det helt specifikt du vil vide?
Værdierne er helt de samme med red-sea som salifert. Der står jo også på hver indlægsseddel hvad værdien skal være
Værdierne er helt de samme med red-sea som salifert. Der står jo også på hver indlægsseddel hvad værdien skal være
på feks. nitrat, er der tal i begge sider, hvad for en går man ud fra. jeg ved godt den skal være 0, men hvis den er mere?thyme skrev:Hvad er det helt specifikt du vil vide?
- Anette
- Dragefisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Horsens
Ved nitrat testen kigger du fx gennem væsken ovenfra så du har meget vand du kigger gennem. Her bruger du den lave skala.dnielsen skrev:på feks. nitrat, er der tal i begge sider, hvad for en går man ud fra. jeg ved godt den skal være 0, men hvis den er mere?thyme skrev:Hvad er det helt specifikt du vil vide?
Kigger du gennem siden af glasset er der ikke nær så meget væske du skal se farvepartiklerne i, og her vil farven altså være mindre intens, og du skal derfor bruge den høje skala.
Dette er lavet for at du bedre kan skelne værdierne når du kommer langt ned på den store skala, eller langt op på den lille skala, men det står også forklaret på indlægssedlen

Mvh Anette og Kristoffer