ja jeg var så heldig at komme lige da kasserne ankom..og må sige det var jo som juleaften (Havde dog lidt svært ved at overbevise fruen at jeg kom senere hjem fra arbejde pga. overarbejde)
dog vidste jeg ikke at Thomas politik er at , man SKAL købe mindst 1 koral for at komme ud af butikken, så jeg var nødsaget til at erhverve mig en flot Euphyllia samt en blå søstjerne (Linckia laevigata).. utroligt hvad man skal finde sig i hva
men en flot samling må jeg sige..tror liiiige jeg kigger forbi igen i morgen..bare for at se hvad der er tilbage
Heldigvis kører jeg ikke i området mere. For med den sending og hans forhåbentligt konstante store udvalg så bliver det dyrt at komme forbi
Men godt ser det ud!
Det er et godt arbejde du gøre Hougaard med at poste alle de billeder . Det frister godt nok, bare en skam den ligger så langt væk. Hvis jeg boede på sjælland vil jeg sgu kigge forbi med jævne mellemrum
nu har de sat en kæmpe støvsuger foran butikken, som "Suger" een ind ... ja og med Thomas nye politik, blev jeg nød til at købe en Centropyge bispinosa for at komme ud
Jeg er glad for I syntes om mit lille projekt. I anledningen af dette tiltag laver vi en"GRAND OPENING" af vores nye akvarium søndag d. 02 marts kl. 10.00 - 16.00.
Vi er forinden denne dag i Holland og Tyskland for at samle delux varer ind til akvariet, plus vi dagen før får over 500 stenkoraller hjem, så skriv allerede denne dag i kalenderen.
Ud over alle de koraller vil vi starte kl. 10.00 med at lave en lille rundvising i vores kælder som efterhånden rummer en 20.000 liter vand med alverdens udstyr til.
Så jeg håber vi ses der.
Med venlig hilsen
Thomas støt de danske butikker, ellers er der ingen tilbage om nogle år. Se det nye national akvarium på www.denblåplanet.dk eller på www.akvarium.dk
Det er seriøst et vildt akvarie i har fået op der Thomas!!
Og rart at der er nogle priser ved korallerne, så man ikke hele tiden skal gå og spørge om hvad de forskellige koster
christiantt skrev:Det er seriøst et vildt akvarie i har fået op der Thomas!!
Og rart at der er nogle priser ved korallerne, så man ikke hele tiden skal gå og spørge om hvad de forskellige koster
Når butikkerne ikke sætter priser på må det da være fordi tingene ikke er til salg, og kun udstilling
Det er blevet lige så flot som forventet.. Jeg må vist kigge forbi i dag, eller i weekenden - Og jeg kan godt lide politikken om at man skal købe noget før man får lov til at gå igen ;D