da jeg har kikket i mange tråde har jag opsaveret at der er utrolig mange herinde som også har ferskvandsakvarie udover saltvandsakvarie har jeg lavet et forum med ferskvandsakvarier...gider ikk høre noget om at ferskvands er djælvevand og alt det der men man er velkommen til at kritisere... ( HUSK KRITIK ER IKKE KUN TING DER SKAL VÆRE ANDERLEDES)
Tag det ikke ilde op, men der findes altså ret mange danske ferskvandsforums i forvejen. Så skal nok gøres en del for at lokke besøgende til..
Mvh
Henrik
alstå der er ikke ret mange forummer med ferskvand og slet ikk kun ferskvand de fleste sider er beregnet til begyndere og de andre FX Akvariesiden er der både fersk og saltvand!!!!
Så vidt jeg kan se, er "ferskvandsforum.dk" ledigt (kilde: DKHostmaster) og køber du det gennem GratisDNS/Larsen Data, koster selve domænet kr. 79,- det første år og kr. 45,- de efterfølgende år......
Så vidt jeg kan se, er "ferskvandsforum.dk" ledigt (kilde: DKHostmaster) og køber du det gennem GratisDNS/Larsen Data, koster selve domænet kr. 79,- det første år og kr. 45,- de efterfølgende år......
Nolan: det må jeg vist lige kigge nærmere!!!
PER A: bare fordi man ikke spiller fodbold eller har en af de andre normale hobbyer er jeg 12år og opføre mig som jeg nu gør!
De fleste der har ferskvand er vel på http://www.cichlids.dk/ Og da Cichlids bliver lagt sammen med akvariesiden nu er der vel ikke et marked for at starte et ferskvandsforum op herinde?? men good luck med det anyway
Jeg kan oplyse til Per A at jeg har opført og skrevet på samme måde som ham her da jeg var 12 år. Jeg syntes selv at han beskriver det meget godt med, at man da ikke behøver at spille fodbold og se Ninja Turtles for at være en normal 12 årig.
Er det så for et færdig set up. for kober du foreks. igennem B-one
Så sidder du tilbage med et år's afgift på 75 Kr. til domæne også er Registreringen total gratis. Vælger du så at have server plads hos B-one med 1000 MB plads så skal du slippe Hele 11,25 kr. Pr. mdr.
Så nej det koster aldrig 75 Pund. at have en hjemmeside
Hvis domænet er ejet af en domæne haj. Kan det koste meget meget end 75Pund at få fat i et specifikt domæne. Men nu er ferskvandsforum.dk er ledigt. Så der er B-one et godt bud, men der skal stadig smides 322,- kroner... Og jeg kan da godt forstå at Simon ikke gider betale dem - Især når det er tvivlsomt om der er nogen som vil bruge det.
ja men det var det her jo også og dette er jo et forum ikk en normal hjemmeside men jeg må lige se nærmere på det der med priser men når der ikk er mere enn 7 brugere gider jeg ikk bruge penge på det!
simondegn skrev:ja men det var det her jo også og dette er jo et forum ikk en normal hjemmeside men jeg må lige se nærmere på det der med priser men når der ikk er mere enn 7 brugere gider jeg ikk bruge penge på det!
Måske en indikation på behøvet for et sådan forum? eller mangel på reklame?
Ja. Her er der en lille chanse. På akvariesiden er der en masse brugere som har det du kan tilbyde. Hvis du skal kapre kunder fra eksisterende fora bliver du nødt til at have noget som de ikke har.
JA uden tvivl vil flere brugere trække nogen over. Men hvis jeg er glad for at handle i Netto. Hvorfor skulle jeg så begynde at handle i Rema 1000? Billigere. Ok det er et argument. Men hvis varen er den sammen...