Spørgsmål til de kloge! Del 2.
Re: Spørgsmål til de kloge! Del 2.
Hougaard
Kører du med lidt vand i sikkerhedsrøret?
MVH
Kører du med lidt vand i sikkerhedsrøret?
MVH
Ok, ellers kører din vandstand også op og ned? når du kører med vand i sikkerhedsrøret kan det så godt tage alt vandet hvis hovedrøret stopper? det har ikk noget at sige at man kører med lidt vand i sikkerhedsrøret eller mht det?Hougaard skrev:Ja,
MVH
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Nææ, min vandstand er rimelig konstant. Men da der er kuglehane på hovedrøret, er det jo reelt et mål mindre end sikkerhedsrøret, så selvom der skulle løbe et par dråber kan alt vandet fint være i sikkerhedsrøret.Gino skrev:Ok, ellers kører din vandstand også op og ned? når du kører med vand i sikkerhedsrøret kan det så godt tage alt vandet hvis hovedrøret stopper? det har ikk noget at sige at man kører med lidt vand i sikkerhedsrøret eller mht det?
ok, det er bare i orden:-) men dvs at det er lige meget hvor meget vand i teorien der løber gennem sikkerhedsrøret? hvis hovedrøret skulle stoppe? også i min sitiuation hvor jeg har kuglehane på?Hougaard skrev:Nææ, min vandstand er rimelig konstant. Men da der er kuglehane på hovedrøret, er det jo reelt et mål mindre end sikkerhedsrøret, så selvom der skulle løbe et par dråber kan alt vandet fint være i sikkerhedsrøret.Gino skrev:Ok, ellers kører din vandstand også op og ned? når du kører med vand i sikkerhedsrøret kan det så godt tage alt vandet hvis hovedrøret stopper? det har ikk noget at sige at man kører med lidt vand i sikkerhedsrøret eller mht det?
Hvis din vandstand er konstant hvorfor lader du så vand løbe ned af sikkerhdesrøret?
MVH
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Omvendt, min vandstand er konstant FORDI jeg lader lidt vand sive ned i sikkerhedsrøret.Gino skrev:Hvis din vandstand er konstant hvorfor lader du så vand løbe ned af sikkerhdesrøret?
ok, så misforstod jeg dig før:-) Dvs at hvis du ikk bruger dit sikkerhedsrør så stiger din vandstand også op og ned pga pumpen?Hougaard skrev:Omvendt, min vandstand er konstant FORDI jeg lader lidt vand sive ned i sikkerhedsrøret.Gino skrev:Hvis din vandstand er konstant hvorfor lader du så vand løbe ned af sikkerhdesrøret?
MVH