I går hentede jeg så mine nye sten, og gik igang med at tage overløbskassen af, efter at jeg havde slukket for min returpumpe. Mit overløb sad urimeligt godt fast og jeg kunne ikke rigtig komme til at skære det fri i bunden. Så glaset knækkede da jeg rykkede i det, så jeg skar mig dybt. Jeg løber ud af mit værelse, for at finde mine forældre og så ind under vandhanen med fingeren, hvorefter jeg besvimer, så tøset som jeg er

Forbinding på, ind på skadestuen, hvor jeg så får is på i et kvarter for at stoppe blødningen, og så bliver jeg ellers lappet sammen med små plasterstykker og for en forbinding på. Derefter får jeg ikke bare en, men to stivkrampe vaccinationer, fordi ved den første knækkede kanylen af sprøjten...
Hjem igen. Jeg ordner akvariet så godt jeg nu kan med en hånd, men jeg må indse at det er svært, så det bliver ikke helt optimalt. Jeg er træt og mere eller mindre udmattet efter strabaserne, så jeg lægger mig ned.
Her i morges så det ikke for godt ud

Jeg har skiftet 30 liter vand, så havde jeg ikke mere salt, fordi jeg på anden måned venter på de 10 kg. jeg har bestil...
Jeg har sat nogle ekstra pumper på og min skummer hænger nu på kanten af akvariet, da hullet i bunden af overløbsboxen endnu ikke er tæt

Min forbinding blev selvfølgelig våd, så jeg måtte lige have forbindningen af og sådan ser den så ud nu. Der er heldigvis ikke så meget blød i denne omgang :