Nolan skrev:Efter min mening, har du lige syndet igen.....
Og Martin skulle da have et par slag - ønsker man virkeligt så inderligt, som forhandler, at tage rø... på folk ?
Man hælder sgu da ikke en palet ned i et akvarie, der skranter.....
En palet får pletter, når den flyttes. UANSET om vandet så er "pristine" !! At sætte den i en "mudderpøl" er sgu at bede om, at den kradser af.
Havde han ikke lige en gul kirurg hjemme eller hvad ?
Men ét eller andet SKULLE han sælge dig.
Det er simpelthen utroligt......
/Kim
Nu syntes jeg nok lige jeg vil kommentere dette indlæg.
Hvis du nu fandt det belejligt at spørge om hvordan samtalen forgik inden du nærmest verbalt tæsker mig, så kunne det jo være at du ikke kom med denne udtagelse. Kunden spørge mig om jeg har hugo på lager. NEJ det har jeg ikke, er svarret.
Kunden ønsker at komme af med de alger som er kommet grundet brug af alm. vand og køber også et omvendt osmose anlæg. Jeg spørger hvor længe akvariet har kørt. Svarret er 4-5 måneder og de sidste par måneder uden belastning andet en rejer.
Jeg har flere kiruger der kan gøre jobbet, eks. chokolade kirug, Scopas, Palet, o.v.s
Kunden spørger mig om en palet kan klare jobbet og jeg svarre ja, klart skal vandværdier være i orden.
Jeg vil gerne pointere at dårlige vandværdier ikke har en Ski.. at gøre med alger. Alger kommer af nærringsrigt vand som ikke er ens betydende med vandværdier som fisk og rejer ike kan trives i. Koral akvarier er en anden sag, de ønsker man ikke alger men det er jo ikke det vi snakke om.
Hvis kunden mener at han er blevet tagetved næsen, må kunden jo komme til mig.
Nolan, DU ved jo ikke hvad der er blevet sagt eller talt om da kunden var i butikken. Så jeg vil bede dig pænt og høfligt om at tænke dig om før du udtaler dig.
Jeg vil undlade at kommentere eller svare på evt. følgende indlæg ang. denne sag, da dette kun vil kunne blive mellem kunden og mig.