Jeg havde et problem med min maxpect 160w som er uden for garanti.

røntved skrev:Vi er altid meget hurtige til at råbe højt når vi er utilfredse, Men glemmer det tit den anden vej.
Jeg havde et problem med min maxpect 160w som er uden for garanti.Snakkede med Carsten fra DecOcean, som gav sig tid selvom han stod midt i status. Skrev en beskrivelse og sendte et par billeder. Idag var der pakke på posthuset. Nye ledpad og nyt print. På garanti....... Hvis det ikke er super service, så ved jeg ikke hvad superservise er .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MoG skrev:Lord mike:
Det skulle ikke lyde som den helt store salgstale... Blot at jeg personligt har været glad for mine, både hvad angår selve lampen og den service der er på dem - HVIS uheldet er ude..
Der findes jo masser af spændende lamper på markedet og der kommer jo nye til i ny og næ (blandt andet Philips som Peder skriver).
Jeg har selv overvejet, når jeg engang får startet op igen, at prøve Aqua Illumination (A.I) , som laver nogle fede lamper!
PederP skrev:Det her kommer til at lyde som en salgstale, men jeg er også møj glad for mine maxspect.
Jeg har også hørt om folk der skulle have repareret ps og radion.
Jeg tror ikke der findes en lampe der er 100% service fri. Evigheds blæserne er f.eks ikke opfundet..
Til forskel fra de historier jeg hører om andre lamper, så har jeg trods småfejl, aldrig måtte undvære lys.
Den ældste af mine lamper er 3år.
Fik et par lamper af den tidlige model, med den varme strømforsyning, som jeg kunne skifte selv uden problemer. Har skiftet blæsere 1 gang.
Så var der UV dioden, som begyndte at se afbrændt ud. Carsten sendte nye LED pads, med en del større kontaktflade på køletapen i øvrigt.
Den eneste negative effekt var at baljen lige skulle trappes op, for der er bare bål på
Så kan det måske lyde besværligt at skulle servicere lamper, men maxspect har lavet dem så man kan skifte en hvilken som helst komponent på få min. Alt samlet med stik, og nemme plastikdæksler. Det kræver absolut ingen studentereksamen.
Og så har reservedelene man får også været forbedret, så mon det er fejl vi vil se igen? Ikke noget er bekymrer, for så ringer man jo bare til Carsten.
Så, på ingen måde en perfekt lampe, som får min varmeste anbefaling
Generalt lyder det jo kun godt, men for ikke at dreje tråden tråden væk fra Carsten og DecOcean's gode service har jeg valgt at opstarte denne tråd: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=7&t=77687" onclick="window.open(this.href);return false;peder skrev:Måske skulle du vente og se hvad Phillips kommer med, lidt spændende når en af de helt "store" vil ind på markedet.