Der findes service og SUPER SERVICE

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
røntved
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9320 Hjallerup
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
Kontakt:

Der findes service og SUPER SERVICE

Indlæg af røntved »

Vi er altid meget hurtige til at råbe højt når vi er utilfredse, Men glemmer det tit den anden vej.
Jeg havde et problem med min maxpect 160w som er uden for garanti. :( Snakkede med Carsten fra DecOcean, som gav sig tid selvom han stod midt i status. Skrev en beskrivelse og sendte et par billeder. Idag var der pakke på posthuset. Nye ledpad og nyt print. På garanti....... Hvis det ikke er super service, så ved jeg ikke hvad superservise er . :y :K :K :K :K :K
http://www.mittlapp.dk

Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2002

Re: Der findes service og SUPER SERVICE

Indlæg af Lord Mike »

røntved skrev:Vi er altid meget hurtige til at råbe højt når vi er utilfredse, Men glemmer det tit den anden vej.
Jeg havde et problem med min maxpect 160w som er uden for garanti. :( Snakkede med Carsten fra DecOcean, som gav sig tid selvom han stod midt i status. Skrev en beskrivelse og sendte et par billeder. Idag var der pakke på posthuset. Nye ledpad og nyt print. På garanti....... Hvis det ikke er super service, så ved jeg ikke hvad superservise er . :y :K :K :K :K :K
:GO
Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Indlæg af PederP »

Samme gode service fik jeg til mine lamper. :)
Brugeravatar
FEM64
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
13
Postnummer: 8380 Trige
Saltvand siden?: 2011
Kontakt:

Indlæg af FEM64 »

:GO

Enig. Uanset hvilken forhandler vi snakker så der det virkelig go' stil det der.

Det er der mange som kunne lære lidt af og ikke begrænset til saltvand/dyrehandel.
[center]Min holdning er, at hvis man ikke ved noget om det, så kan man lære det....! :-)[/center]
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Indlæg af ole kekkonen »

Shit,hernede er der Ingen Service.man skal föle Sig lykkelig Hvis man maa köbe noget.
Brugeravatar
røntved
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Kontakt:

Indlæg af røntved »

Har lige monteret de nye ledpad, driver og mine gamle 90 grader linser ( De brændte glas er fjernet) . FU.. der er lys på. Det virker bare :-) Skal vist have hævet den, eller skruet ned :K
Vedhæftede filer
DSC_2431.JPG

Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Jeg var derude i dag med en lampe. I stedet for at sende den til reparation, fik jeg gratis et nyt print med hjem. Det hjalp desværre ikke, så den må afsted. Men bare det at han giver printet med, synes jeg er kanon service.
Det er i hvert fald en rigtig god måde at få loyale kunder på
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af Lord Mike »

Super service er ikke bare godt men JA super godt :GO

Syntes dog ikke det lyder særlig godt med alle de rep. på lamperne... Jeg går og overvejer køb af samme lampe som der her henvises til, men er godt nok kommet i tvivl om jeg skal kigge andre veje da service ikke nødvendigvis kan godt-gøre et produkt som halter....
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Der vil helt klart være en del reparationer af lamperne, da det nok er de mest solgte LED lamper i landet.
Der har også været en hel del fejl på Radion lamperne, men der har folk været mere overladte til sig selv
Brugeravatar
røntved
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Kontakt:

Indlæg af røntved »

Som jeg har forstået det er det en kort serie der har haft fejl, og det er ovre. Når jeg skal have en ny lampe til udvidelsen, bliver det en Maxspect igen :-)

Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af MoG »

Altid rart at høre omkring positive oplevelser! (Synes de dårlige oplevelser fra div. Forhandlere/private er lige så vigtige dog!) :wink:

Mht. Til din oplevelse hos DecOcean, så Synes jeg nu altid Carsten har været/er god til at hjælpe. Det har han været siden 1. Gang jeg satte mine ben i butikken i Rødovre. :y

Lord Mike:
tror nu ikke du Skal være så forskrækket over købet af maxspect ! Jeg selv har haft flere af slagsen. Servicen omkring denne lampe er i top! Har selv haft behov for hjælp et par gange.. Blæsere der var færdige og et stik der var knækket under tranport ! Begge gange fik jeg blot tilsendt tingene fra Carsten U.B! Og det var efter garantien var udløbet , vel at mærke. Mig bekendt er der ikke nogen andre lampemærker hvor de fleste reparationer kan klares så hurtigt. Og så er lampen tilmed så simpel at indstille , så man tror det er løgn! (I hvertfald en ting jeg var glad for!) :biggrin:
Morten
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af Lord Mike »

Naturligvis er service en stor ting for min beslutning, og tager også en smut forbi Carsten og kigger på lampen og for at høre omkring de forbedringer der skulle være lavet på disse lamper :wink:

Jeg ønsker bare ikke at købe en lampe hvor jeg mere eller mindre går og venter på at den skal til rep. Uanset hvor god service jeg for det pågældende sted.
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Indlæg af peder »

Måske skulle du vente og se hvad Phillips kommer med, lidt spændende når en af de helt "store" vil ind på markedet.
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af MoG »

Lord mike:

Det skulle ikke lyde som den helt store salgstale... Blot at jeg personligt har været glad for mine, både hvad angår selve lampen og den service der er på dem - HVIS uheldet er ude..

Der findes jo masser af spændende lamper på markedet og der kommer jo nye til i ny og næ (blandt andet Philips som Peder skriver).

Jeg har selv overvejet, når jeg engang får startet op igen, at prøve Aqua Illumination (A.I) , som laver nogle fede lamper!
Morten
Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Indlæg af PederP »

Det her kommer til at lyde som en salgstale, men jeg er også møj glad for mine maxspect.

Jeg har også hørt om folk der skulle have repareret ps og radion.
Jeg tror ikke der findes en lampe der er 100% service fri. Evigheds blæserne er f.eks ikke opfundet..
Til forskel fra de historier jeg hører om andre lamper, så har jeg trods småfejl, aldrig måtte undvære lys.
Den ældste af mine lamper er 3år.
Fik et par lamper af den tidlige model, med den varme strømforsyning, som jeg kunne skifte selv uden problemer. Har skiftet blæsere 1 gang.
Så var der UV dioden, som begyndte at se afbrændt ud. Carsten sendte nye LED pads, med en del større kontaktflade på køletapen i øvrigt.
Den eneste negative effekt var at baljen lige skulle trappes op, for der er bare bål på :)
Så kan det måske lyde besværligt at skulle servicere lamper, men maxspect har lavet dem så man kan skifte en hvilken som helst komponent på få min. Alt samlet med stik, og nemme plastikdæksler. Det kræver absolut ingen studentereksamen.
Og så har reservedelene man får også været forbedret, så mon det er fejl vi vil se igen? Ikke noget er bekymrer, for så ringer man jo bare til Carsten. ;)

Så, på ingen måde en perfekt lampe, som får min varmeste anbefaling :)
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af Lord Mike »

MoG skrev:Lord mike:

Det skulle ikke lyde som den helt store salgstale... Blot at jeg personligt har været glad for mine, både hvad angår selve lampen og den service der er på dem - HVIS uheldet er ude..

Der findes jo masser af spændende lamper på markedet og der kommer jo nye til i ny og næ (blandt andet Philips som Peder skriver).

Jeg har selv overvejet, når jeg engang får startet op igen, at prøve Aqua Illumination (A.I) , som laver nogle fede lamper!
PederP skrev:Det her kommer til at lyde som en salgstale, men jeg er også møj glad for mine maxspect.

Jeg har også hørt om folk der skulle have repareret ps og radion.
Jeg tror ikke der findes en lampe der er 100% service fri. Evigheds blæserne er f.eks ikke opfundet..
Til forskel fra de historier jeg hører om andre lamper, så har jeg trods småfejl, aldrig måtte undvære lys.
Den ældste af mine lamper er 3år.
Fik et par lamper af den tidlige model, med den varme strømforsyning, som jeg kunne skifte selv uden problemer. Har skiftet blæsere 1 gang.
Så var der UV dioden, som begyndte at se afbrændt ud. Carsten sendte nye LED pads, med en del større kontaktflade på køletapen i øvrigt.
Den eneste negative effekt var at baljen lige skulle trappes op, for der er bare bål på :)
Så kan det måske lyde besværligt at skulle servicere lamper, men maxspect har lavet dem så man kan skifte en hvilken som helst komponent på få min. Alt samlet med stik, og nemme plastikdæksler. Det kræver absolut ingen studentereksamen.
Og så har reservedelene man får også været forbedret, så mon det er fejl vi vil se igen? Ikke noget er bekymrer, for så ringer man jo bare til Carsten. ;)

Så, på ingen måde en perfekt lampe, som får min varmeste anbefaling :)
peder skrev:Måske skulle du vente og se hvad Phillips kommer med, lidt spændende når en af de helt "store" vil ind på markedet.
Generalt lyder det jo kun godt, men for ikke at dreje tråden tråden væk fra Carsten og DecOcean's gode service har jeg valgt at opstarte denne tråd: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=7&t=77687" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"