Jeg har brug for en hjælpende hånd, vejleder eller bare en makker til at starte et saltvandsakvarie op.
Jeg har en stor tattoo/beauty salon i Horsens på 400kvm. Jeg har i en del år gået med et ønske om at have et fedt akvarie, så nu tænker jeg at det skal være i forretningen. Der er et passende sted mellem 2 søjler midt i forretningen, hvor jeg synes det kunne se rigtig godt ud, hvis man fyldte "hullet" mellem søjlerne ud, med et akvarie man kan se fra begge sider. "Hullet" er 3m x 3m, så skal der jo være et under skab til sump, pumper osv. så tænker måske omkring et 3000L akvarie til at fylde hullet ville være perfekt. Det vil jeg selvfølgelig få special lavet.
Men mit problem er, jeg er helt ny i faget og skal prøve for første gang, jeg kommer til at bruge en del penge på det, samt det skal stå i min forretning, så har ikke rigtig "råd" til ikke at få det til at spille max fra start af

Håber der er nogen akvarie fanatikere derude, der vil synes dette vil være et spændende projekt, at være en del af, så kontakt mig, for har brug for hjælp eller løbende vejledning med dette.
På forhånd tak.
Mvh Lennart Sørensen