Bo kan sagten følge dig i hvad du mente da titlerne blev lavet, problemet er når man er ny er det nok ikke helt det man ser, der ser man en med en fin titel som er givet fordi personen burde være den der kan give det bedste svar, og derfor følger man den persons råd, som ny er man totalt forvirret og bliver nød til at prøve noget, og man vil gerne havde succes, derfor følger man den man tror må være den med den højeste hat.
en anden ting der måske også gør jeg ikke er så aktiv mere er nok også det ofte er samme problemstillinger der bliver spurgt til af nye brugere, som kunne havde været undgået hvis de havde brugt 5 min på søgefeltet. det er nok en ting man ikke kan undgå, dog tænkte jeg om man kunne lave nogle mindre tråde som er mere overskuelige, i stil med saltvandswiki, men mere illustreret. også skal man når man melder sig ind som ny bruger ledes igennem en torturial, som simpelthen skal være tvunget så man ved hvor man kan finde meget af den information man formentligt har brug for.
det kræver der bliver lavet en masse nye tekster, som nogle selvfølgelig skal skrive, hvilket nok er her den største udfordring kommer, men jeg tror man måske kan få meget ud af en kampange af en art, således folk for lyst til at gribe ved tasterne, i håb om der bliver lavet mere end på saltvandswiki. jeg har det fx selv sådan jeg ikke vil skrive på den side, da jeg er bange for at skrive noget plader på en side der bør være troværdig.
ved ikke om min tekst er til nogen hjælp eller om den kan forstås ellers må jeg prøve at uddybe, men jeg bruger stædig forumet alt for meget, det ikke unormalt jeg tjekker et par gange i løbet af mine forlæsninger