Jeg skal have købt ny salt, og jeg faldt over tropelands gode tilbud.
Er der nogen der kender denne salt, som de har tilbud på?
Hvordan er den f.eks sammenlignet med red seas pro salt, som er ret dyrt?
På forhånd tak

Hvis du ikke kan lide det, så vælg noget andet - det er et frit landNicklossi skrev:Er faktisk lidt i tvivl. Men hvis det er BT, så kan jeg roligt købe det?
Kører med den normale BT, og et eller andet sted, så synes jeg sgu ikke det er godt nok, ved ikke lige hvorfor
Mic4700 skrev:Jeg ville heller ikke bruge mine penge på det Bt sps salt det er simpelthen for ustabilt til mit behov , lå konstant over 1500 i Mg igennem det år jeg brugte det , efter jeg har skifted til andet mærke salt har jeg fået øget polypudfoldelse på samtlige koraller og mere potente farver , en klar forskel. Konklusion du får hvad du betaler for.
Benny skrev:Mic4700 skrev:Jeg ville heller ikke bruge mine penge på det Bt sps salt det er simpelthen for ustabilt til mit behov , lå konstant over 1500 i Mg igennem det år jeg brugte det , efter jeg har skifted til andet mærke salt har jeg fået øget polypudfoldelse på samtlige koraller og mere potente farver , en klar forskel. Konklusion du får hvad du betaler for.
Jeg mener ikke der er noget ustabilt i BT salt, har brugt det længere en 1 år, og mine værdier ligger fint, så måske er det bare dig der er ustabil![]()
![]()
Jeg syntes ikke, der er noget at tage over PB, for det var ikke et forsøg på at svine dig til, for hvis det var det, ville jeg ikke have sat smileys efter min kommentar.Mic4700 skrev:Benny skrev:Mic4700 skrev:Jeg ville heller ikke bruge mine penge på det Bt sps salt det er simpelthen for ustabilt til mit behov , lå konstant over 1500 i Mg igennem det år jeg brugte det , efter jeg har skifted til andet mærke salt har jeg fået øget polypudfoldelse på samtlige koraller og mere potente farver , en klar forskel. Konklusion du får hvad du betaler for.
Jeg mener ikke der er noget ustabilt i BT salt, har brugt det længere en 1 år, og mine værdier ligger fint, så måske er det bare dig der er ustabil![]()
![]()
Jamen Benny , der er jo inted nyt i det jeg skriver selv importøren af dette salt har målt svingende værdier på det , og hvis du skal svine mig til så lad os ta den over Pb. vh. Michael
Jeg er helt på linje med dig Jesper.Jesper ØH skrev:Da der er delte meninger om dette salts kvalitet, ville jeg nok lige læse dette link før du køber. Og evt søge her på SF på blue treasure og BT salt. Jeg ville nu ikke spare på salt, men det er jo op til folk selv. Hvis du ikke er tilfreds med den almindelig BT, hvorfor så tro SPS udgaven er bedre ? Hvis du tænker over det så kan du næsten ikke købe natriumhydrogencarbonat og calciumclorid for de penge : )
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=1&t=64184" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er BT salt, blot i OEM indpakning.ejsing86 skrev:Kan forstå, at der en en del som er yderst tilfreds med BT salt.. Jeg er bare personligt i tvivl om det nu også er BT salt, som jeg har lagt billeder ind af.. Nogen som har købt dette hos Tropeland, som kan be - eller afkræfte, om det er BT salt?? (Forhandleren fortæller at det er BT salt)