Jeg håber I alle har nydt godt af sommeren, på trods af varmen!

Jeg går i øjeblikket at planlægger mit kommende 54 L saltvandsakvarie. Jeg er dog noget i tvivl angående opsætningen af akvariet. Jeg har derfor lavet denne tegning, for at illustrere mine tanker, som jeg håber I ville kunne kommentere på.
Men kort fortalt planen at købe disse 54 L starterkit og kun anvende selve akvariet. Som det ses på tegningen, vil jeg lave en "Stråvæg" i et af hjørne, hvor jeg placere alt mit teknik (Ja, glemte varmelegmet!!). Da jeg allerede har en Ferplast skummer, vil jeg derfor anvende denne i dette setup.
Stråvæggen vil jeg nok lave i glas og fastgøre med silikone, og i toppen vil der fastgøres en overløbskam.
Jeg vil desuden sætte en powerhead i "teknikrummet" og koble disse bøjelig rør på (Navn?? - Dem vi også anvendte i fysisk/Kemi i sin tid?), og derved også skabe noget cirkulations på den måde.
Lampen kassen vil være noget ala. selvbyg med 4x24watts. Hvilke koraller vil kunne holde og trives?
Planen er også at køre uden bundlag denne gang.
Hvad siger I? Smid meget gerne kommentar til forbedringer eller noget helt andet!