Min film fra Røde Havet Part 2

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
MadsRitterHansen
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
11
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2013

Min film fra Røde Havet Part 2

Indlæg af MadsRitterHansen »

Hej folkens.

Til Jer som kunne li min første video får I nu en opfølger. Havde lidt xtra godt materiale liggende så det blev til en del mere :-)

Enjoy :-)

" onclick="window.open(this.href);return false;

MVH

Mads
Brugeravatar
IAmNotGr33n
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
12
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Min film fra Røde Havet Part 2

Indlæg af IAmNotGr33n »

Puha hvor er jeg misundelig :-)
Meller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 9400 Nørresundby

Indlæg af Meller »

jeg er helt tosset med den lille "ø" 3 min inde :-) men de store klippevæge er også ekstremt flotte, må få taget mig et dykker certifikat :D
240 liters DSB + 120 liter sump :-D
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=92&t=65846" onclick="window.open(this.href);return false;
63 liters akvarie + 25 liter refugium :)
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=57656" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

Ser ud til at have været en fin tur.
Håber det danske udenrigsministeriet snart lukker op for Sinai igen. Uden dybere viden om efterretningerne derfra synes det i al fald en smule vanskeligt at få øje på valide årsager til fortsat at holde det lukket. Lige før man kunne få en grim mistanke om at tyske forretningsinteresser på Afrikakysten kunne spille ind.
Jeg har forsøgt at lave et lille slideshow med nogle af mine billeder fra starten af juni. Tillader mig lige at droppe et link:
https://www.youtube.com/embed/OcQip3ZWJ ... autoplay=1" onclick="window.open(this.href);return false;
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af Nicki Henriksen »

Ferier man ikke vil hjem fra :)
KTR
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
15
Postnummer: 6200 Aabenraa
Saltvand siden?: 2014

Indlæg af KTR »

Øh...er du sikker på at det ikke er imod forummets regler at henvise til film der er FOR lækre. Tror der er en regel der ;)
MadsRitterHansen
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
11

KTR skrev:Øh...er du sikker på at det ikke er imod forummets regler at henvise til film der er FOR lækre. Tror der er en regel der ;)
Uuhhmm ved jeg da ik :-) Men fin kommentar dér he he
MadsRitterHansen
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
11

Meller skrev:jeg er helt tosset med den lille "ø" 3 min inde :-) men de store klippevæge er også ekstremt flotte, må få taget mig et dykker certifikat :D
Aquascaping , givet dig nye ideer til dette?? ;-)

Den Ø du er så vild med, sådan er der masser af når du er på mere shallow dyk. Væggen er et typisk drop-off dyk - Jeg er mere til en blanding af disse da der ofte er mere liv sådanne steder. Min mening bare :-)

Men ja, er du vild med dette så få taget dig et dykker certifikat, kommer du ikke til at fortryde. Måske kun du ikke fik taget det før :-)

MVH

Mads
MadsRitterHansen
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
11

PoulD skrev:Ser ud til at have været en fin tur.
Håber det danske udenrigsministeriet snart lukker op for Sinai igen. Uden dybere viden om efterretningerne derfra synes det i al fald en smule vanskeligt at få øje på valide årsager til fortsat at holde det lukket. Lige før man kunne få en grim mistanke om at tyske forretningsinteresser på Afrikakysten kunne spille ind.
Jeg har forsøgt at lave et lille slideshow med nogle af mine billeder fra starten af juni. Tillader mig lige at droppe et link:
https://www.youtube.com/embed/OcQip3ZWJ ... autoplay=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Hej Poul.

Fine billeder du har fået taget dig,flotte farver, også flotte nærbilleder med delfinerne .. . Hvad kamera har du brugt ??

MVH

Mads
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

Hej Mads,

Havde lige fået det i fars dags gave af min søde kone, et brugt Sea & Sea dx-2g med en YS-110 strobe. Skulle lige lære at bruge det, så de sidste billeder er da klart de bedste. Dem af blødkorallerne ved den røde Acabaria splendens og det af pyjamas sneglen synes jeg selv er nogenlunde ok.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"