Til Jer som kunne li min første video får I nu en opfølger. Havde lidt xtra godt materiale liggende så det blev til en del mere

Enjoy

" onclick="window.open(this.href);return false;
MVH
Mads
Uuhhmm ved jeg da ikKTR skrev:Øh...er du sikker på at det ikke er imod forummets regler at henvise til film der er FOR lækre. Tror der er en regel der
Aquascaping , givet dig nye ideer til dette??Meller skrev:jeg er helt tosset med den lille "ø" 3 min indemen de store klippevæge er også ekstremt flotte, må få taget mig et dykker certifikat
Hej Poul.PoulD skrev:Ser ud til at have været en fin tur.
Håber det danske udenrigsministeriet snart lukker op for Sinai igen. Uden dybere viden om efterretningerne derfra synes det i al fald en smule vanskeligt at få øje på valide årsager til fortsat at holde det lukket. Lige før man kunne få en grim mistanke om at tyske forretningsinteresser på Afrikakysten kunne spille ind.
Jeg har forsøgt at lave et lille slideshow med nogle af mine billeder fra starten af juni. Tillader mig lige at droppe et link:
https://www.youtube.com/embed/OcQip3ZWJ ... autoplay=1" onclick="window.open(this.href);return false;