"Rock anemone"
- hellfish
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Odense c
Re: "Rock anemone"
Min var nu skrigende grøn i det normale lys
- Barner
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Saltvand siden?: 2004
Så lykkedes det at fange et billede med mobilen af den lille. Den store som har lidt kraftigere farver har sat sig selv i skamme krogen, så nu kan jeg kun se nogle arme stikke op over stenenekenneth olsen skrev:Det lyder godt at de ikke virker så agressiveBarner skrev:Mine har ikke rørt nogle fisk eller noget men de vil gerne vandre engang imellem og har også haft en i min tunze. Adder det sviner men aktivt kul kunne sagtens klare der da de ikke er så store har på 2 stk i grøn midte og mørk lilla arme. så ud over pumpe angrebet ingen utilsigtet ballade. foder med lidt rejer tørfodder og hvad der er for hånden.![]()
Har du billede af dem?

- kenneth olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: KBH V
" onclick="window.open(this.href);return false;
KORALREV PÅ ISTEDGADE
viewtopic.php?f=94&t=53436
viewtopic.php?f=94&t=53436
- nbd
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 1988
- Geografisk sted: Kolding
Jeg synes den store ligner en sandanemone? Sandanemoner vandrer minimalt, men de brænderBarner skrev:Så lykkedes det at fange et billede med mobilen af den lille. Den store som har lidt kraftigere farver har sat sig selv i skamme krogen, så nu kan jeg kun se nogle arme stikke op over stenenekenneth olsen skrev:Det lyder godt at de ikke virker så agressiveBarner skrev:Mine har ikke rørt nogle fisk eller noget men de vil gerne vandre engang imellem og har også haft en i min tunze. Adder det sviner men aktivt kul kunne sagtens klare der da de ikke er så store har på 2 stk i grøn midte og mørk lilla arme. så ud over pumpe angrebet ingen utilsigtet ballade. foder med lidt rejer tørfodder og hvad der er for hånden.![]()
Har du billede af dem?

-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
phymanthus sp.
- Barner
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 19
?? mine brænder ikke!! har haft dem i hånden adskillige gange når de har været på gåtur.nbd skrev:Jeg synes den store ligner en sandanemone? Sandanemoner vandrer minimalt, men de brænderBarner skrev:Så lykkedes det at fange et billede med mobilen af den lille. Den store som har lidt kraftigere farver har sat sig selv i skamme krogen, så nu kan jeg kun se nogle arme stikke op over stenenekenneth olsen skrev:Det lyder godt at de ikke virker så agressiveBarner skrev:Mine har ikke rørt nogle fisk eller noget men de vil gerne vandre engang imellem og har også haft en i min tunze. Adder det sviner men aktivt kul kunne sagtens klare der da de ikke er så store har på 2 stk i grøn midte og mørk lilla arme. så ud over pumpe angrebet ingen utilsigtet ballade. foder med lidt rejer tørfodder og hvad der er for hånden.![]()
Har du billede af dem?

- Barner
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 19
Det har du nok ret i, men de kan være svære at bestemme. men fine det er deole. skrev:phymanthus sp.

- jonas _sandager
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8260 Viby Jylland
- Saltvand siden?: 2013
Noget om formering af 'rock flower anemone'
http://www.nano-reef.com/topic/339938-r ... try4613190" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg ved at Nordic reef har haft dem. De var ikke lige så vandvittige i farven som nogen af dem man ser på nettet, men dog ganske nydelige alligevel. Jeg overvejer selv at forsøge mig med en til mit nano
http://www.nano-reef.com/topic/339938-r ... try4613190" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg ved at Nordic reef har haft dem. De var ikke lige så vandvittige i farven som nogen af dem man ser på nettet, men dog ganske nydelige alligevel. Jeg overvejer selv at forsøge mig med en til mit nano