"Rock anemone"

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Brugeravatar
hellfish
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Odense c

Re: "Rock anemone"

Indlæg af hellfish »

Min var nu skrigende grøn i det normale lys
Brugeravatar
Barner
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
19
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2004

Indlæg af Barner »

kenneth olsen skrev:
Barner skrev:Mine har ikke rørt nogle fisk eller noget men de vil gerne vandre engang imellem og har også haft en i min tunze. Adder det sviner men aktivt kul kunne sagtens klare der da de ikke er så store har på 2 stk i grøn midte og mørk lilla arme. så ud over pumpe angrebet ingen utilsigtet ballade. foder med lidt rejer tørfodder og hvad der er for hånden.
Det lyder godt at de ikke virker så agressive :GO

Har du billede af dem?
Så lykkedes det at fange et billede med mobilen af den lille. Den store som har lidt kraftigere farver har sat sig selv i skamme krogen, så nu kan jeg kun se nogle arme stikke op over stenene :smartass:
Vedhæftede filer
foto 1.jpg
Brugeravatar
kenneth olsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: KBH V

Indlæg af kenneth olsen »

" onclick="window.open(this.href);return false;
KORALREV PÅ ISTEDGADE
viewtopic.php?f=94&t=53436
Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 1988
Geografisk sted: Kolding

Indlæg af nbd »

Barner skrev:
kenneth olsen skrev:
Barner skrev:Mine har ikke rørt nogle fisk eller noget men de vil gerne vandre engang imellem og har også haft en i min tunze. Adder det sviner men aktivt kul kunne sagtens klare der da de ikke er så store har på 2 stk i grøn midte og mørk lilla arme. så ud over pumpe angrebet ingen utilsigtet ballade. foder med lidt rejer tørfodder og hvad der er for hånden.

Har du billede af dem?
Så lykkedes det at fange et billede med mobilen af den lille. Den store som har lidt kraftigere farver har sat sig selv i skamme krogen, så nu kan jeg kun se nogle arme stikke op over stenene :smartass:
Jeg synes den store ligner en sandanemone? Sandanemoner vandrer minimalt, men de brænder :-(
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Indlæg af ole kekkonen »

phymanthus sp.
Brugeravatar
Barner
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
19

Indlæg af Barner »

nbd skrev:
Barner skrev:
kenneth olsen skrev:

Har du billede af dem?
Jeg synes den store ligner en sandanemone? Sandanemoner vandrer minimalt, men de brænder :-(
?? mine brænder ikke!! har haft dem i hånden adskillige gange når de har været på gåtur. :devily: men burde ikke være en sandanemone, men ikke standhaftig.
Brugeravatar
Barner
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
19

Indlæg af Barner »

ole. skrev:phymanthus sp.
Det har du nok ret i, men de kan være svære at bestemme. men fine det er de :hehe:
Brugeravatar
jonas _sandager
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 8260 Viby Jylland
Saltvand siden?: 2013

Indlæg af jonas _sandager »

Noget om formering af 'rock flower anemone'
http://www.nano-reef.com/topic/339938-r ... try4613190" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg ved at Nordic reef har haft dem. De var ikke lige så vandvittige i farven som nogen af dem man ser på nettet, men dog ganske nydelige alligevel. Jeg overvejer selv at forsøge mig med en til mit nano :)
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"