Hvad kan man så lære af det? Bruge hovedet når man roder med så kraftige magneter!

Det kan blive særlig problematisk, hvis man må have hjælp og må ind til nabokonen for at dem fra hinandenMoG skrev:Haha Poul!Ja så havde det sgu da for alvor været en traumatisk oplevelse! (nok også for naboerne, da jeg stod udenfor da det skete!
)
Jeg fatter ikke hvordan det er gået til, men over de senere år er min tidligere six-pack muteret til en velfærdsmave. Her i foråret stod jeg så på en lille båd lige syd for Tiran og var lidt for hurtig med at lukke lynlåsen på min våddragt. Pludselig føltes det ret så ubekvemt, og da jeg kiggede ned kunne jeg se maveskindet stikke ud igennem sprækkerne i lynlåsen. Der var jeg sgu godt nok glad for katastrofen ikke var indtruffet 10 cm længere syd påcrazy seahorse skrev:Det kan blive særlig problematisk, hvis man må have hjælp og må ind til nabokonen for at dem fra hinandenMoG skrev:Haha Poul!Ja så havde det sgu da for alvor været en traumatisk oplevelse! (nok også for naboerne, da jeg stod udenfor da det skete!
)
![]()
Har for øvrigt selv stået i samme situation, med en finger i klemme - så ja, det gør nas.
Erik
kan varmt anbefale at se filmen Vild med Mary, hvor Ben Stiller kommer i en sjov situatiionPoulD skrev:Jeg fatter ikke hvordan det er gået til, men over de senere år er min tidligere six-pack muteret til en velfærdsmave. Her i foråret stod jeg så på en lille båd lige syd for Tiran og var lidt for hurtig med at lukke lynlåsen på min våddragt. Pludselig føltes det ret så ubekvemt, og da jeg kiggede ned kunne jeg se maveskindet stikke ud igennem sprækkerne i lynlåsen. Der var jeg sgu godt nok glad for katastrofen ikke var indtruffet 10 cm længere syd påcrazy seahorse skrev:Det kan blive særlig problematisk, hvis man må have hjælp og må ind til nabokonen for at dem fra hinandenMoG skrev:Haha Poul!Ja så havde det sgu da for alvor været en traumatisk oplevelse! (nok også for naboerne, da jeg stod udenfor da det skete!
)
![]()
Har for øvrigt selv stået i samme situation, med en finger i klemme - så ja, det gør nas.
ErikJeg forsøgte flere gange, men kylling som jeg er, var det totalt umuligt for mig, selv at åbne lynlåsen igen. Hver gang jeg forsøgte var jeg lige ved at besvime, så jeg var nødt til at bede an anden om at lyne ned. Jeg tror jeg fik samtlige symptomer på en CNS forgiftning, uden overhovedet at have været i vandet, og i mange dage efter så det ud som om jeg havde lynlås i maven.