Jeg har et RSM130D, som jeg har haft kørende omkring 4 mdr. Det køre uden problemer.
Jeg startede med et par danebrog rejer, 2 klovnfisk og 2 domino damsler.
I dag har jeg købt et par Palet Kiruger: Eksternt link http://www.saltvandswiki.dk/wiki/Paracanthurus_hepatus
Alle fiskene i min balje, har nogenlunde samme størrelse.
Min ene Domino Damsel er dog pænt offensiv, efter jeg har fået de to nye Palet Kiruger. Den er efter dem hele tiden og så igen!
Jeg ved at en Domino Damsel er lidt aggressiv. Jeg er også efter den lidt mindre domino og de to klovnfisk af og til. Jeg vil gerne vi om nogle har erfaring med, om det er muligt at få dem til at slappe lidt af. Med andre ord, er der råd for om jeg kan hjælpe mine Palet Kiruger på vej, om man så må sige.
Jeg synes det er synd at de jages vildt rundt hele tiden.
Er der andre muligheder, end at skille mig af med de forbandede Domino Damsler?
Jeg har hjulpet dem stille og roligt ud, sådan at de kunne vænne sig til hinanden.
Jeg har også iagttaget dem en tid.
Hvad er jeres erfaring med den slags?
Om ikke andet, så er det vel meget almindeligt, at man nogen gange får mindre aggressive fisk ned til mere aggressive fisk, selvom rækkefølgen måske bør være modsat. Det er jo ikke altid at vide, hvilke fisk man får lyst til at anskaffe sig på forhånd

Håber i kan give et råd med på vejen, foruden det faktum at domino damsler generelt er lidt aggressive

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Peter