Da var jig kommet godt hjem igjen fra turen nedover Jylland
Kørte rett ned til Alex efter strømforsyninger og købte med mig en del salt også for å forsvare høye reiseudgifter.
Overleverte en del fragmenter til Alex,og fik melding om att alt havde overlevet så mange timers køring med bil,og det var fint å høre.
Planen min var å købe med mig nogen fine dejlige
Acropora kolonier eller fragmenter hjem,men jig var utvilsomt på feil sted til feil tid denne gang,så det ble ingen nye flotte"babyer" på mig denne gang,dessverre
Efter besøg hos Alex,kørte jig som ett svin til Bonnie i Viborg(1 time og 15 min.køring fra Alex),da jig så på forumet her før jig rejste att de fikk ind en sending den dag jig VAR nede i dk,så sattset alt på å finde mig noget der.
Kom ind der godt efter ordinær stengetid,men da de holdt på å pakke ud dagens sending,fik jig komme ind og kikke.
Det var snejler,
rejer,
fisk,men ingen stenkoraller,så det ble totalt skive bom dessverre denne gang på mig
Jig fik en hyggelig invitasjon fra Anette her inde om tilbud på besøg og overnatting smulighet(takker Anette for dette eneståendes tilbud

),men da jig havde kørt langt,lite søvn,og kun tenkte på
Acropora,så måtte jig se og rekke denne Bonnie for å se om det var nogen Acros med i sendingen.
Da det ikke var noget sligt å hente der, købte jig med mig en håndfull snejler og en
søhare,for i det mindste få ett lite "plaster på såret" efter køring helt til Viborg.
Da var jig på god rettning mot Hirtshals igjen,og det havde blivet lit styr å køre nedover igjen for å takke ja til tilbudet fra Anette,med tanke på så tidlig dagen efter å køre oppover igjen til Hirtshals og møte på kajen der før klokken 11.00 for indsjekk på båten, så beklager att jig ikke kunde orket å komme på besøg denne gang Anette,men kansje neste gang?

.
Båten gikk ikke før neste dag,så parkeret ved en benzinstation like før rundkøring ned til kajen der,og prøvde å ligge mig til å sove oppå 17 kasser salt!! i bilen,og det var ikke noget komfortabelt,det vil jig sige,så mye søvn ble det ikke,men måtte jo slå ihel den lange natten da..og kaldt ble det også

.
(efter turen med båt hjemover fra dk til no,haver jig 9 timers køring hjemmover på Norske vejer,så lit søvn måtte jig prøve å få.)
Var til slut hjemme lit over 24.00 natt til Torsdag,og brugte en liten time på å få afklimatiseret snejler og
søhare,og efter inspektion dagen efter,ser det ud til att både snejler,
søhare.. og mig selv,overlevde denne gang også
Det var evaluering fra min dansketur denne gang,og får lige planlegge mer neste gang,og have lit bedre tid,så jig kan få besøge noen saltvandsnørder,da mine turer haver en styg tendens til å blive ett "rotterace"
Tak for mig.