Emnet har sandsynligvis været oppe før. Jeg har forsøgt at søge, men får kun en masse hit på salgtråde.
Jeg synes jeg har været meget forsigtig med min Boyu med alligevel kan jeg se det på få måneder er lykkedes mig, at lave en lille ridse her og der. Jeg ved det ikke, men jeg gætter lidt på det må være små snegle der er kommet i klemme i magneten. Kan de ridse? Jeg synes i al fald jeg har været endog særdeles omhyggelig med ikke at få bundlag i magneten.
Nå, Boyu'en, er jeg ret ligeglad med men sker det også sker på min nye balje vil jeg godt nok blive ked af det. Nu er det så jeg tænker, med alle de mange salgstråde jeg har set for "brugt akvarie uden ridser", må der være en del mennesker her på forum der sidder inde med en genial viden om hvordan man undgår ridser. Er der nogen der vil dele lidt tip ud om det?
Har selv tænkt på om jeg skulle få skåret nogle strimler acryl med længde som de indvendige mål på akvariet, og så lægge dem ovenpå budndlaget op imod ruderne, når der skal renses. Synes måske bare det bliver en anelse omstændig, hvis det skal gøres et par gange om ugen..
Hvad gør man? (altså hvis man ser bort fra muligheden af, at undlade at rense ruder

Pft.
//Poul