Ja der findes lamper derude med nyeste model LED og højere PAR værdier.
Men hvor filmen knækker er hvor der bliver brokket over features. Måske man ikke synes det er smart at kunne indstille i hoved og r... Men hvis man er tilfreds med 2 timere på T5 rør så fred være med det. Men os andre klare os nu fint med en ældre model cree LED, for den gør det fint. Herudover skal man også huske hvad der sker på LED markedet fra Ecotech begynder at designe en lampe, til den er produceret og i butikkerne. Klart at dem der sidder og lave små portioner af lamper i hånden kan samle noget med nyere model LED hurtigere end dem som så sender det i masseproduktion.
I en helhed er Radion nok den bedste lampe på markedet lige nu. Selvom der dog er andre som ligge ualmindeligt tæt på, så burde man kigge på helheden og ikke flueknepperi som ''Christine'' der gør...
Min spisebords lampe lyser lige så godt med med den gamle pære der sidder i, som hvis jeg gik ned og købte en ny pære med flere watt... Ville få mere lys, men hvorfor det... Er jo nok i det jeg har...
Og hvad angår en ''revolutionerende lampe'', så er det jo ikke noget nyt. PS og mange andre har lavet samme princip før, men ingen af dem så godt som Ecotech, tror at Du StarF skulle prøve en