Jeg købte den i torsdags i Futterhaus - Herr Ove himself, som værende en klovneanemone. Der gik da også to "almindelige" falsk klovnefisk og hyggede sig gevaldigt nede i anemonen

Kommer hjem og opdager at ifølge http://www.marinedepotlive.com/sebae-an ... mones.html er det ikke en "falsk klovnefisk" anemone. Klovnefisken ignorer da også anemonen totalt, det kan jeg da leve med, det er jo ikke en selvfølge at de passer sammen.
Herr. Ove havde anemonen "gående" i en urtepotte, (der var flere i potter) som han sagde så rendte de ikke rundt og lavede ulykker på hverandre. Lød fornuftigt nok.
For at prøve at gøre en lang historie (allerede forgæves) kort, så gider anemonen ikke være i potten, den dalrer (svæver) bare rundt og virker ikke som om den er i stand til at holde sig fast til noget.
Vandværdier er alle OK tjekket og dobbeltjekket

Akvarie, 250L, Lys 6'39W T5
Strømforhold 3000L returpumpe
2*1200 L/T + 1*2000 L/T
Har prøvet at stoppe et par af pumperne en dagstid for at se om den kunne finde et sted at sætte sig fast, det har ikke hjulpet.
Den har spist og er i fin stand, ikke slunken eller skadet heller ikke i "foden". Nemt at se når den flyder rundt som en vandmand.
Måske lidt for stor til akvariet men, Ove mente at det ville være ok.
Hvad gør jeg ?