Den dag sidens eksistens er truet pga. dårlig økonomi skal jeg gerne give et bidrag, men ellers ikke.
Jeg er enig med marco.... Jeg glæder mig til jeg bliver Naso
seier skrev:hvorfor skal alle tråde hvor folk er uenige låses, som jeg synes tendensen går henimod på dette ellers udemærkede forum.
skal der ikke netop være en hvis uenighed for at skabe lidt debat (debatforum).
Helt enig, men det skal og må være i en stemmning hvor andres meninger respekteres
Der er da ikke noget bedre end en god diskution, hvor man ikke er enige men hvor uenigheder respekteres og argumenterne flyver frem og tilbage i sober tone
seier skrev:hvorfor skal alle tråde hvor folk er uenige låses, som jeg synes tendensen går henimod på dette ellers udemærkede forum.
Helt enig, men det skal og må være i en stemmning hvor andres meninger respekteres
Der er da ikke noget bedre end en god diskution, hvor man ikke er enige men hvor uenigheder respekteres og argumenterne flyver frem og tilbage i sober tone
Indhold i livet !!! Tjaaa, men vi "sluprede" jo tråden i os aligevel (for mit vedkommende, til stor underholdningsværdi) !
Det jeg undrer mig lidt over i denne tråd er, hvad det er for nogle politianmeldelser samt adovkatbistand Erik hentyder til ???
MVH.
PS. Tror nu de fleste vil finde "onkel tom / muldvarpen" frem hvis sidens eksistens trues pga. pengemangel...
Blæksprutten skrev:Indhold i livet !!! Tjaaa, men vi "sluprede" jo tråden i os aligevel (for mit vedkommende, til stor underholdningsværdi) !
Det jeg undrer mig lidt over i denne tråd er, hvad det er for nogle politianmeldelser samt adovkatbistand Erik hentyder til ???
MVH.
PS. Tror nu de fleste vil finde "onkel tom / muldvarpen" frem hvis sidens eksistens trues pga. pengemangel...
Blæksprutten skrev:Indhold i livet !!! Tjaaa, men vi "sluprede" jo tråden i os aligevel (for mit vedkommende, til stor underholdningsværdi) !
MVH.
ENIG. Jeg har også med stor fornøjelse nydt de mange kommentarer, der jo blot antyder at vi er forskellige i vores holdninger, og understreger at der også skal være plads til den slags diskussioner. Jeg synes dog ikke vi nødvendigvis behøver vente med donationer til sitet står overfor et økonomisk kollaps, jfr. min tidligere holdning til "værtindegaver"
Jeg havde egentlig tænkt mig at holde kæft med kommentarer til kommentarer, men: jeg mener ikke selvmordstrusler hører hjemme i debatten (kan ikke lige huske hvem det var der var suicidaltruende)
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Det er nok mit indlæg - men det lød nok en anelse værre end hvad mine tanker egentlig var .. !!
Jeg er 100 % i live og er normalt et nogenlunde velfungerende - menneske .. og det på trods af både navn og min "rang" af fiskevæsen herinde !!!
JEPS - det var dit indlæg der forundrede mig lidt. Rigtig godt at høre du er i live og måske ikke mente det så slemt som du gav udtryk for...
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Det var da godt nok noget af en fornuftig kommentar
Tråde fødes, lever og dør - de skal ikke bare begraves fordi nogle er uenige.
Jeg er helt enig i at den sobre tone skal holdes