"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Støt Saltvandsforum.dk??

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af bhjensen »

Jeg synes det er for få brugere der støtter Saltvandsforum med bare en flad 50-er.
Dette forum er meget aktivt, med engagerede og yderst hjælpsomme brugere uden for megen "small talk"
Jeg synes man bør påskønne det store arbejde der ligger bag - og måske få gjort det endnu bedre.
Jeg er enig i at en evt. støtte ikke bør afstedkomme ekstra fordele - man skal kunne hænge på uden betaling, men jeg synes godt at flere kunne påskønne det store arbejde der må ligge bag! :y
Jeg melder mig som støttemedlem snarest :K
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2639
Tilmeldt: lør 16. jun 2007 02:05
16
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af ronny.w »

Nu er det jo blevet således at div. butikker skal betale 2500 kr. ( eller der omkring ) årligt for at måtte annoncere på forumet.
Så mere kommencielt bliver siden jo nok ikke
men her har vi så hver vores smag. Jeg gider dog ikke betale for at kunne
hjælpe eller guide andre " læs nye" i vores hobby.
Brugeravatar
pederrevnørd
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 7403
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 20:04
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af pederrevnørd »

ronny.w skrev:Nu er det jo blevet således at div. butikker skal betale 2500 kr. ( eller der omkring ) årligt for at måtte annoncere på forumet.
Så mere kommencielt bliver siden jo nok ikke
men her har vi så hver vores smag. Jeg gider dog ikke betale for at kunne
hjælpe eller guide andre " læs nye" i vores hobby.
Hej Ronny,

din og min mening er ikke ens her - men jeg synes i høj grad at du støtter alligevel, pga dine mange forskelligartede indlæg.
Du gør forummet sjovt, interessant og meningsfyldt - så støtte kan også gøres uden donation - dog har jeg selv valgt at støtte med det lille beløb, da jeg er glad for at nogen bruger sin tid på at styre dette forum.
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Leandersen
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: fre 5. feb 2010 19:43
14
Postnummer: 6710 Esbjerg V
Saltvand siden?: 2008

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Leandersen »

Fair nok, men skal man som ny medlem så ikke have det at vide at man kan støtte SF -. jeg anede intet. Kan være at der er andre der også ikke ved at muligheden er der. :grouphug:
Jep jeg er en Kvinde
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af AndersGS »

Leandersen skrev:Fair nok, men skal man som ny medlem så ikke have det at vide at man kan støtte SF -. jeg anede intet. Kan være at der er andre der også ikke ved at muligheden er der. :grouphug:
Tjoo, men under bekendtgørelser finder du: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php? ... 689#p48689

Og bekendtgørelser læser man jo :T
Leandersen
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 23
Tilmeldt: fre 5. feb 2010 19:43
14
Postnummer: 6710 Esbjerg V
Saltvand siden?: 2008

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Leandersen »

:K Ja det gør man jo, okay det har jeg ikke set - havde nok travlt med at læse om denne vidunderlige hobby.
Jep jeg er en Kvinde
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af bhjensen »

Leandersen skrev::K Ja det gør man jo, okay det har jeg ikke set - havde nok travlt med at læse om denne vidunderlige hobby.
Jamen - så er det jo bare at sende en flad 50'er (eller mere) afsted :y
Jeg er af den opfattelse at en vis økomisk støtte vil anspore bagmændene til at fortsætte det i forvejen gode arbejde. Ville da nødigt undvære deres store indsats.
Andre medlemmer har valgt at støtte med en stor hjælpeaktivitet i dette forum - og det er da fint nok!!

Er iøvrigt ikke klar over hvordan Saltvandsforum og Saltvandswiki hænger sammen :Peace:
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Han$en »

bhjensen skrev:Er iøvrigt ikke klar over hvordan Saltvandsforum og Saltvandswiki hænger sammen :Peace:
Der er en lang række ting, og latinske navne, der henviser til Saltvandswiki - Denne består af info, og beskrivelser om en masse. Både omkring teknik, koraller, fisk osv. Og folk kan på Saltvandswiki selv tilføje, og redigere, lige som på den originale Wikipedia. :GO
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Carsten »

bhjensen skrev:
Leandersen skrev::K Ja det gør man jo, okay det har jeg ikke set - havde nok travlt med at læse om denne vidunderlige hobby.
Jamen - så er det jo bare at sende en flad 50'er (eller mere) afsted :y
Jeg er af den opfattelse at en vis økomisk støtte vil anspore bagmændene til at fortsætte det i forvejen gode arbejde. Ville da nødigt undvære deres store indsats.
Andre medlemmer har valgt at støtte med en stor hjælpeaktivitet i dette forum - og det er da fint nok!!

Er iøvrigt ikke klar over hvordan Saltvandsforum og Saltvandswiki hænger sammen :Peace:
Det er Erik Hougaard der står for begge 2. Så meget som man nu kan med en wiki
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af bhjensen »

Carsten skrev:
bhjensen skrev:
Leandersen skrev::K Ja det gør man jo, okay det har jeg ikke set - havde nok travlt med at læse om denne vidunderlige hobby.
Jamen - så er det jo bare at sende en flad 50'er (eller mere) afsted :y
Jeg er af den opfattelse at en vis økomisk støtte vil anspore bagmændene til at fortsætte det i forvejen gode arbejde. Ville da nødigt undvære deres store indsats.
Andre medlemmer har valgt at støtte med en stor hjælpeaktivitet i dette forum - og det er da fint nok!!

Er iøvrigt ikke klar over hvordan Saltvandsforum og Saltvandswiki hænger sammen :Peace:
Det er Erik Hougaard der står for begge 2. Så meget som man nu kan med en wiki
Jamen så er burde der jo være endnu større motivation for at give en skilling :y
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
Lars M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1524
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 22:15
20
Postnummer: 9560 Hadsund
Saltvand siden?: 2001

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Lars M »

Tjaa ronny.w
Jeg har ofte haft det lidt svært med din stil, men det her overgår vel nok det meste af det ævl du hidtil har skrevet.

Når du nu er så klog og erfaren inden for saltvand, så sku du måske skifte til et ekspertforum, hvor du kan være blandt ligestillede.

Vi andre halvgjorte saltvandsamatører skal jo ikke stå i vejen for at du kan komme videre.
Mvh.

Lars Mogensen
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Jeg støtter vores kære forum, da jeg mener at da jeg bruger det hver dag, så er det jo ingen ting at betale lidt for det samtidig, plus det hjælper måske til at tingene engag imellem udvikler sig.. Jeg er yderst tilfreds med dem der står for vores forum og vil atid betale..

Er heller ikke lige enig med dig her Ronny, men ja som pederrevnørd også skriver er der flere måder at støtte på.. Men come on , en flad 50er.. Giv Troels drengen smil på imorgen og lad ham se et lille .. Jeg støtter saltvandsforum.dk ..

Syntes vi alle burde gøre det.. Men selvfølgelig respekt til dem der af en eller anden underlig grund ikke gør det..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Godmorgen kære støttere, ja og en lille bitte godmorgen til ikke støtterne..gg..

Er det så dagen hvor alle er glade og givende..

Kom ind i kampen og støt vores alles fælles forum..

Kan sagtens forstå dem der ikke bruger forummet så meget, men jer der ligesom mig selv , er på næsten hver dag ( og jer der sidder her fra i står op til i går i seng, og i ved godt hvem i selv er ) Orøv at bruge bare 5 min på at tænke på hvor meget forummet egentlig betyder for jer, og så tag et kig i penge pungen.. Du behøves ikke blive flov, du kan nå det endnu og du ville ville næsten ikke kunne mærke at den 50 mangler..

Jeg giver et knus til dem der melder sig ind i weekenden..griner..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Johnny
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2598
Tilmeldt: søn 29. jan 2006 20:08
18
Postnummer: 3760 Gudhjem
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Bornholm

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Johnny »

jeg syntes denne tråd skal lukkes og kyles langt væk og når moderator ja undskyld mig men går iverfald over min grænse er den helt gal?? folk skriver nogle gange noget vrøvl men so whot!!!! jeg giver med glæde 500.-og det ord holder jeg!!! hvis det kommer på opfortring af rettighedshaveren brian hvis han stadig har siden eller andre så vidt jeg ved er siden startet på interesse plan???? nu skal jeg ikke blande mig i sidens økonomi men husker jeg endag for sjov kiggede listen igemmen og mener jeg talte en 35-45 betalendene medlæmmer og hvis forhandlere skal give 2500.- (som jeg tilgændgæld)syntes er en billigt burte der være grunker til af køre forummet eller hvad? hvoffor overhoved denne tigge tråd ja undskyld mig dette er ikke skreved med en sur men meget undrene mine er jeg helt galt på den :HM fear nok af gøre opmærksom på mugligheden for af støtte men så burte den heller ikke være længere
Hilsen Johnny

630l inbygget woha balje
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Helena »

Stop så piger, så er den kørt langt nok :grouphug:
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Lord Mike »

Helena skrev:Stop så piger, så er den kørt langt nok :grouphug:
Ikke helt Helena :T

Jer der er så ivrige efter at støtte skriver bare en pb, så skal jeg med glæde give et konto nr. hvor støtten skal indsættes...Tager imod enhver donation i kroner og øre samt lover at holde jer opdateret med hvad pengene går til af fisk og tilbehør :y

Kan ikke helt se hvorfor man skal give en donation, da der herfra hvor jeg sidder ikke kan se flere tiltag af nogen art henover en lang (meget lang) peride på forummet. For mig er det ikke spørgsmål om penge men vil vide hvad disse går til udovre den pris som forummet nu engang koster at have kørene (som ejer/administrator uden tvivl har vist da man gik ind i dette). Altså en medkalkuleret udgift som ikke kan komme bag på ejer... Ved godt det er lidt en anden snak men ikke désto mindre er det bestemt en af grundene til jeg ikke giver donation.

På det punkt som Ronny skriver vedr. at man giver rigeligt ved at være aktiv bruger på forummet er jeg helt enig i på nuværende tidspunkt.
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2639
Tilmeldt: lør 16. jun 2007 02:05
16
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af ronny.w »

Lars M skrev:Tjaa ronny.w
Jeg har ofte haft det lidt svært med din stil, men det her overgår vel nok det meste af det ævl du hidtil har skrevet.

Når du nu er så klog og erfaren inden for saltvand, så sku du måske skifte til et ekspertforum, hvor du kan være blandt ligestillede.

Vi andre halvgjorte saltvandsamatører skal jo ikke stå i vejen for at du kan komme videre.
Så du mener simpelhen at folk ikke må have den holdning at de ikke vil betale til forummet
eller have deres egen mening for hvorfor de ikke vil betale

Og tror da ikke på noget tidspunkt at jeg har nævnt at du eller andre er halvgjorte saltvandsamatører.
Nu har jeg selv gjort en del i hjemmesider, både styret / lavet / har haft i en del år.
Og det koster altså ikke Rent Guld det hele, så med de bidrag samt hvad forretningerne skal betale for at måtte være ( annoncere ) på siden.
Er rigeligt til drift omkostningerne.

Så man kan undre sig over hvorfor du bliver støt på en sådan måde over at jeg vælger ikke at betale.
Hæver du en gage for at være moderator eller gør du det gratis, i så fald hvorfor har du ikke Forum supporter logoet på din profil
Når du mener alle andre skal ?

Men Lars M jeg træder da gerne tilbage hvis du opfylder hullet med vejledning omkring hobby'en eller bliver mere aktiv på forummet for at supportere på de nye's manglede viden ( Ikke negativt ment ) da du åbenbart mener at være en ikke set moderator er bedre end at være en aktiv / hjælpsom bruger på forummet
Senest rettet af ronny.w lør 22. jan 2011 11:40, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Carsten »

Johnny skrev: hvoffor overhoved denne tigge tråd ja undskyld mig dette er ikke skreved med en sur men meget undrene mine er jeg helt galt på den :HM fear nok af gøre opmærksom på mugligheden for af støtte men så burte den heller ikke være længere

Nu er der jo på ingen måde nogen som tigger! Erik har da på intet tidspunkt skrevet så meget som et punktum i tråden.

Det var en opfordring fra en bruger, og det er jo ikke ligefrem at tigge.

Jeg tror nu godt nok, at vi alle sammen vil blive overrasket over hvor meget tid der går med at "servicere" forummet.
Og der er jo også nogle udgifter der skal dækkes.

Lige en sidste ting. Den flade 50 er en engangs udgift
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Lord Mike »

Carsten skrev:Lige en sidste ting. Den flade 50 er en engangs udgift
Carsten hvis du med dette mener at man for status som værende "støtter" fremover ved at have doneret 1 gang tager du fejl, da jeg de første 2 år hvor der kunne doneres betalte en del mere end minimum. Min status som "støtter" forsvandt efter 1 år efter sidste indbetaling... snøft snøft... Muligt nogen for sær status ved at donere 1 gang, men så skal det siges at det åbenbart ikke gælder alle :T
Brugeravatar
Lars M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1524
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 22:15
20
Postnummer: 9560 Hadsund
Saltvand siden?: 2001

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Lars M »

Ronny.w
Mit indlæg var en kommentar til den her sætning fra dig:

Jeg gider dog ikke betale for at kunne
hjælpe eller guide andre " læs nye" i vores hobby.

Og da det er min holdning står jeg ved den.
Vi moderatorer har ikke nogen økonomisk eller anden gevinst ud af det, end at vi er med til at støtte det her forum.
Så en beskeden arbejdsindsats, men stadig retten til at ytre os som privatpersoner.
Mvh.

Lars Mogensen
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Hougaard »

Carsten skrev:Nu er der jo på ingen måde nogen som tigger! Erik har da på intet tidspunkt skrevet så meget som et punktum i tråden.
Lige et par bemærkninger ... (lidt mere end et punktum)

1. Støtteordningen blev opfundet af Brian og har i "min tid" blot fået lov at leve videre, uden nogen form for promovering.
2. Støtteordningen er ganske frivillig - der er ingen forskel på medlemmer om de er støttemedlemmer eller ej, udover et lille logo på deres profil.
3. Støtteordningen er vel et ganske godt bevis på, at brugerbetaling ikke virker - Skulle brugerbetaling blot dække de direkte driftsomkostninger på sitet, ville det kræve 12-15 gange flere folk.
4. Støtteordningen er "for et år af gangen" - Jeg kan se at Carsten har fået en anden status af Brian :) (Men det må vi jo kigge på)..

Men grundlæggende syntes jeg det er en meget bedre ide, at bruge den "flade 50'er" på at købe dyr eller udstyr hos de forhandlere der støtter siden, end at donere til siden.

Og til Michael, jeg har snart haft siden i et år, og hvis jeg kigger tilbage på det tidsforbrug jeg har lagt i sitet, så må jeg desværre konstatere at 80% er brugt på at genoprette en fornuftig stemning omkring og hos forhandlere samt (og det er nok den største post) at håndtere politianmeldelser, "krig" mellem medlemmer og andre varianter af stridigheder. Derfor har "synlige" tiltag været en mangel. Siden har i den periode fået en brugbar økonomi, og når der er tid, vil alle de planlagte tiltag også blive virkelighed.
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Lord Mike »

Hougaard skrev:4. Støtteordningen er "for et år af gangen" - Jeg kan se at Carsten har fået en anden status af Brian :) (Men det må vi jo kigge på)..
Det er jo det jeg siger, nogen har sær-status :T
Hougaard skrev:Og til Michael, jeg har snart haft siden i et år, og hvis jeg kigger tilbage på det tidsforbrug jeg har lagt i sitet, så må jeg desværre konstatere at 80% er brugt på at genoprette en fornuftig stemning omkring og hos forhandlere samt (og det er nok den største post) at håndtere politianmeldelser, "krig" mellem medlemmer og andre varianter af stridigheder. Derfor har "synlige" tiltag været en mangel. Siden har i den periode fået en brugbar økonomi, og når der er tid, vil alle de planlagte tiltag også blive virkelighed.
Ja det er da sørgeligt at du skal bruge tiden på negative ting, men derimod rigtig godt at høre om tiltag i den kommende fremtid. Dette tror jeg vi er mange som glæder os til :GO
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Marco R »

Hougaard skrev: 2. Støtteordningen er ganske frivillig - der er ingen forskel på medlemmer om de er støttemedlemmer eller ej, udover et lille logo på deres profil.
Hej Erik,

Et lille sidespørgsmål når vi er inde på betalingen :) :
Måske en lille ting, men jeg synes, at det er lidt synd, at støttelogoet erstatter rangen
Ved ikke, om dette kunne laves om, eller hvad I andre synes? :rolleyes:

Mvh.
Marco R
Brugeravatar
Johnny
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2598
Tilmeldt: søn 29. jan 2006 20:08
18
Postnummer: 3760 Gudhjem
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Bornholm

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Johnny »

Carsten skrev:
Johnny skrev: hvoffor overhoved denne tigge tråd ja undskyld mig dette er ikke skreved med en sur men meget undrene mine er jeg helt galt på den :HM fear nok af gøre opmærksom på mugligheden for af støtte men så burte den heller ikke være længere

Nu er der jo på ingen måde nogen som tigger! Erik har da på intet tidspunkt skrevet så meget som et punktum i tråden.

Det var en opfordring fra en bruger, og det er jo ikke ligefrem at tigge.

Jeg tror nu godt nok, at vi alle sammen vil blive overrasket over hvor meget tid der går med at "servicere" forummet.
Og der er jo også nogle udgifter der skal dækkes.

Lige en sidste ting. Den flade 50 er en engangs udgift
tror ud har misforstået mig (anede ikke erik havde overtaget) men det jeg syntes er pres er div brugere skriver såmom vi som ikke støtte med penge suger på lappen det er jeg stødt over! :wink: hvis det er sådan af siden mangler penge og erik sender en pb til alle brugere med et tilbud og forklarer nærmere eller lin så er det en helt anden sag og så støtter jeg gerne :sunny:
Hilsen Johnny

630l inbygget woha balje
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Støt da any way.. det gør jo ikke ondt..

I må sku hade mig alle sammen, men syntes sku i er lidt tarvelige at i ikke vil støtte med en flad 50er, og så bruger i så meget tid her inde..

Så kommer der den ene violin efter den anden med hvorfor man ikke støtter, hvad ville i gøre hvis siden en dag lukkede....?

Kom nu bare af med den lille seddel, så sender jeg sku en kræmmer, og støtter i med mere, så er det sku også mys i luften, og til jesper århus, så nusser jeg sku også gerne om dig..griner.. spøg til side..smiler..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Han$en »

Valentin skrev:Støt da any way.. det gør jo ikke ondt..

I må sku hade mig alle sammen, men syntes sku i er lidt tarvelige at i ikke vil støtte med en flad 50er, og så bruger i så meget tid her inde..

Så kommer der den ene violin efter den anden med hvorfor man ikke støtter, hvad ville i gøre hvis siden en dag lukkede....?

Kom nu bare af med den lille seddel, så sender jeg sku en kræmmer, og støtter i med mere, så er det sku også mys i luften, og til jesper århus, så nusser jeg sku også gerne om dig..griner.. spøg til side..smiler..
Den største violin-spiller jeg kan læse mig frem til er umiddelbart dig..

Jeg ser ingen grund til at jeg skal større op om siden med penge, når jeg nu er en ganske aktiv bruger her inde. Husk at Erik ikke driver siden for at blive økonomisk bedre stillet - Men af ren og skær interesse. Hvis det skal doneres med penge, så ville vi alle jo være rige nu, for jeg har da bestemt en anden række interesser end saltvand. Jeg "elsker" ikke noget i mit akvarie ;)

Men jeg synes stadig at det er ganske fint at jer der smider den 50'er af sted gør det. Men jeg ser ingen grund til selv at gøre det. Skulle jeg smide en 50'er af sted hver gang jeg finder en hjemmeside og et forum spændende, så skal jeg vidst have lønforhøjelse for at få det hele til at køre rundt. Og det er næppe realistisk :)
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Helt ærligt Hansen..

Slettede mit første indlæg da det ikke var særlig pænt, men vil ikke synke så lavt..

Du sidder her inde 24 / 7 men vil ikke støtte.. Tror bare jeg lader dette indlæg være..
Senest rettet af Valentin søn 23. jan 2011 02:31, rettet i alt 1 gang.
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Johnny
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2598
Tilmeldt: søn 29. jan 2006 20:08
18
Postnummer: 3760 Gudhjem
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Bornholm

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Johnny »

jeg har brugt 10 kilo hos moby koi import og salt butikken denne måned so den fiv bliver jeg ikke tynd af men af give studerene og suer og lin dårlig samvitteghed syntes jeg stadig er dårlig karma :sneaky: jeg smider af prinsip ikke den fiv da jeg ikke kan se en grund det er et forum ikke en pengemaskine hvis siden derimod er er i penge problemer er sagen en helt anden :rolleyes:
Hilsen Johnny

630l inbygget woha balje
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Johnny.. Jeg skal bestemt ikke gøre mig til dommer her.. Men må nu sige at lige din mening her, den kan jeg nu egentlig godt følge, og kan da mærke at med tiden vil du følge med, bare fordi du får lyst..smiler..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Johnny
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2598
Tilmeldt: søn 29. jan 2006 20:08
18
Postnummer: 3760 Gudhjem
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Bornholm

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Johnny »

vi får se men jeg tror sku du har fået mig overtalt :KP :biggrin: men frabeder mig det forum support ellers kan jeg ikke se hvor langt jeg har til den næste rang :K
Hilsen Johnny

630l inbygget woha balje
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"