Jeg har i mandags afhentet en anemone til min nyopstartede balje som har stået med vand siden 13/8. Desværre er jeg lidt bekymret for dens trivsel

Jeg hentede den mandag aften og efter at have afklimatiseret den i en skål med vand i to timer overførte jeg den til akvariet. Her begyndte den langsomt at pust sig op ind til lyset slukkede en 10-15 min efter. Dagen efter var den pist borte og der gik mange timer med at kigge efter den indtil jeg til sidst opdagde den i et hule i en sten. Den var sunket sammen og bevægede sig langsomt rundt i åbningen af hulen for til sidst at gå længere ind hvor den ny hænger på hovedet. Her har den hængt siden i går middag.
Jeg har søndag målt følgende værdier:
NO3: 0
PO4: 0
Alkalinitet: 8
PH: 7,5
Temp: 25
Salt: 1,025
(PH og Alkaliniteten vil jeg gerne lige have lidt op så det regner jeg med at få gjort i løbet af denne uge)
Det skal siges at jeg har to klovne der lystigt svømmer rundt samt ereamit krebs, snegle, xenia'er og skiver som ikke ser ud til at være generet.
Er vi simpelthen bare ude i at anemonen skal have noget tid til at afklimatisere eller er der nogen der kan vurdere om der er noget mere grundlæggende galt?
På forhånd tak for hjælpen