Grunden til jeg skriver ordblindhed, er også lidt for at fortælle at jeg er dårlig til at formulerede mig på skrift og derfor, er det ikke altid det giver den mening jeg gerne vil have. Jeg prøver lige igen
Jeg spurgte om lyset var for kraftigt i mit
akvarie og der forhandleren kender mit
akvarie (jeg har købt det af ham), kunne han måske godt have sagt. "Ja, det er det desværre. Det er for kraftigt". Så havde jeg ikke købt dem. Men det sagde han ikke, desværre. Jeg spurgte også om mit akverie var stort nok, endnu en gang havde han muligheden for at sige "NEEEEEEEEEEEEEEJ det er ej, men du har også for kraftig
lys, så drop nu tanker om de skide
søheste" og der jeg spurgte om fodring, kunne han have sagt "3 gange om dage, men jeg har lige fortalt dig, at dit
lys er for kraftigt og de
akvarie er for lille, så du skal ikke have de heste. Hvad med en dannebro reje mere?"
Du har helt ret i at det er mit ansvar at tilegne mig viden omkring det jeg køber, men jeg troede bare at det var det jeg gjorde, ved at spørger forhandleren. Hvad gjorde man før det var internet?... og bøger?
... Men når alt kommer til alt, så ved jeg i fremtiden, at jeg ikke skal lave flere impulskøb og det er jo meget heldig det er mit første impulskøb, der fejler, for så gør jeg det nok ikke igen
Jeg sad bare og blev mere og mere irriteret, når jeg læste om
søheste, der jeg kunne se at flere at de ting jeg havde spurgt forhandleren om, havde fået et ikke helt rigtig svar. Og der du lige pludselig snakkede om det hele var mit ansvar, tænkte jeg bare "fandme NEJ" jeg havde jo spurgt og derfor var jeg måske lidt for hurtig på aftrækkeren
mvh
Christian