http://www.saltvandsgalleri.dk/Sendinge ... n-9-3-2010
Samtidigt er dette også en snigpræmiere på et nyt site i familien: saltvandsgalleri.dk - mere om dette senere

tja., hellere en det betyder noget for en, ind alt muligt andet mærkeligt som folk få lavetole. skrev:fin tatovering![]()
Det er da helt op til dig, at tage en tur ud til Decocean og tage billeder når han får en sending hjem, og smide dem op her eller hvor det nu bliver.nesnej skrev:Kære Hougaard
Det kan godt være jeg har misforstået dettte forum, for jeg mener det skal være et neutralt forum. Det synes jeg halter en del, når du, som jeg forstår, er ejer af siden og samtidig i den grad favoriserer Klovefisken med indlæg, når de modtager nye sendinger. Det virker meget forkert og kan beklikker din troværdighed som neutral indehaver af dette forum.
Det kan da godt være, det kun er undertegnede, der ser et problem, med de to kasketter jeg synes du har på.
Der må jeg give Carsten ret. Du kan se her, at Enzo65 gør det tit ved netop Decocean:Carsten skrev:Det er da helt op til dig, at tage en tur ud til Decocean og tage billeder når han får en sending hjem, og smide dem op her eller hvor det nu bliver.nesnej skrev:Kære Hougaard
Det kan godt være jeg har misforstået dettte forum, for jeg mener det skal være et neutralt forum. Det synes jeg halter en del, når du, som jeg forstår, er ejer af siden og samtidig i den grad favoriserer Klovefisken med indlæg, når de modtager nye sendinger. Det virker meget forkert og kan beklikker din troværdighed som neutral indehaver af dette forum.
Det kan da godt være, det kun er undertegnede, der ser et problem, med de to kasketter jeg synes du har på.
Jeg ser ikke noget problem i det, at Hougaard har siderne og samtidig tager ind til Klovnen når der kommer sendinger, det kan du da også gøre.
Der har altid været 100% lige adgang for alle butikker til at vise billeder af sendinger, jeg har endda tilbudt at lægge serverplads til, ordne billeder etc. for de andre butikker - Denne politik fortsætter naturligvis, også på saltvandsgalleri.dk (hvor teknikken blot er blevet meget nemmere end den er på wiki).nesnej skrev:Det kan godt være jeg har misforstået dettte forum, for jeg mener det skal være et neutralt forum. Det synes jeg halter en del, når du, som jeg forstår, er ejer af siden og samtidig i den grad favoriserer Klovefisken med indlæg, når de modtager nye sendinger. Det virker meget forkert og kan beklikker din troværdighed som neutral indehaver af dette forum.
Sikke noget fis - Der er da slet ikke nogen interessekonflik. Hougaard tager derned og tager billeder som privatperson. Det ville være noget andet hvis Hougaard kun lagde billeder ind fra klovnfisken og slettede alle andre indlæg om andre forhandlere. Derudover skriver Hougaard jo ikke noget om "Handel hos Klovnfisken eller! eller "Klovnfisken er den bedste". Han lægger billeder op så folk har mulighed for at se hvordan det ser ud, inden man tager derind.nesnej skrev:Kære Hougaard
Jeg kan nu ikke se at Henning insinuerer noget som helst. Han ser en problemstilling og fremlægger denne.MAKRRO skrev:Sikke noget fis - Der er da slet ikke nogen interessekonflik. Hougaard tager derned og tager billeder som privatperson. Det ville være noget andet hvis Hougaard kun lagde billeder ind fra klovnfisken og slettede alle andre indlæg om andre forhandlere. Derudover skriver Hougaard jo ikke noget om "Handel hos Klovnfisken eller! eller "Klovnfisken er den bedste". Han lægger billeder op så folk har mulighed for at se hvordan det ser ud, inden man tager derind.nesnej skrev:Kære Hougaard
At insinuere er en fornærmelse
Syntes da også jeg "taler" pænt. Jeg forholder mig lige så objektivt som alle andre og bruger ingen nedladende ord. Det ser måske hårder ud på skrift end det er ment, og jeg kunne forstå Nesnej's hentydning hvis Hougaard kørte et Nazi forum til ære for Klovnfisken. Igen han lægger billeder op, han favoritisere dem ikke...kenneth145 skrev:Jeg kan nu ikke se at Henning insinuerer noget som helst. Han ser en problemstilling og fremlægger denne.MAKRRO skrev:Sikke noget fis - Der er da slet ikke nogen interessekonflik. Hougaard tager derned og tager billeder som privatperson. Det ville være noget andet hvis Hougaard kun lagde billeder ind fra klovnfisken og slettede alle andre indlæg om andre forhandlere. Derudover skriver Hougaard jo ikke noget om "Handel hos Klovnfisken eller! eller "Klovnfisken er den bedste". Han lægger billeder op så folk har mulighed for at se hvordan det ser ud, inden man tager derind.nesnej skrev:Kære Hougaard
At insinuere er en fornærmelse
det skal han da ha lov til. Jeg kan godt se hvad han mener og er måske tildels enig.
og det uanset om det var petsupply eller akvarieudstyr decocean eller nogen andre. hvis Hougaard tog billeder og satte ind fra alle forhandlere han besøgte så var det noget andet, At Brian c eller enzo tager billeder af sendinger som privatpersoner og ikke som ejer/admin Whatever kan ikke sammenlignes.
Jeg syntes også det er lækkert med billeder især fordi jeg skal køre 100 km for at komme ind hvor der er noget og så er det rart at vide om der er noget godt inden man kører... og det uanset hvem der har taget billederne.
men lad os da snakke ordentligt til hinanden istedet for at fare sådan op. syntes der er ved at være en kedelig tendens til det herinde eller er det bare mig??
Men flotte billeder uanset hvad.
Heniochus acuminatus.kenneth145 skrev:http://www.saltvandsgalleri.dk/Sendinge ... -090310-12
Hvad er det for nogle fisk ikke de blå paletter men de andre? de er da afsindigt flotte..
Jeg kan kun være enig med dig Erik,Hougaard skrev:Inden det her løbet fuldstændigt af sporet så lad mig lige præcisere et par detaljer:
1. Jeg har også taget billeder hos DecOcean - se f.eks. http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=5&t=19134 - Carsten ved at han bare skal ringe, men forskellen er, at Klovnfisken får sendinger i åbningstiden i modsætning til DecOcean, det gør det lidt sværere at tage billederne. Og Enzo65 gør et superfint job, så hvorfor skulle jeg dog bruge kræfter på at tage de samme billeder?
2. De andre butikker i mit område har fået tilbud om at jeg tager billeder, men det er pt. kun DecOcean og Klovnfisken der er "billedværdige" - Jeg har flere gang beholdt kameraet i tasken i alle butikkerne fordi der har været fyldt med alger, døde koraller etc.
Men generelt, så må I, brugerne, jo nok acceptere, at I har fået en admin som er noget mere aktiv, og som godt kan finde på at anbefale DecOcean som stedet hvor man køber akryllim, Planteimporten som stedet man køber T5 DIY udstyr, akvarieudstyr.dk som stedet man køber Spectrum+ foder, Klovnfisken hvor man købe Zanclus'er, petsupply.dk hvor man t5 rør, eller hvad det nu er jeg har foreslået folk i tidens løb? Det betyder ikke at forummet forfordeler, det betyder blot at "erik" tilfældigvis er kunder i alle de nævnte butikker.
/e