Fiske- og koralsending hos Klovnfisken 9/3/2010

Forum hvor du kan se og vise billeder.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Fiske- og koralsending hos Klovnfisken 9/3/2010

Indlæg af Hougaard »

De første billeder kan allerede ses på:

http://www.saltvandsgalleri.dk/Sendinge ... n-9-3-2010

Samtidigt er dette også en snigpræmiere på et nyt site i familien: saltvandsgalleri.dk - mere om dette senere :)
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Fiske- og koralsending hos Klovnfisken 9/3/2010

Indlæg af ole kekkonen »

fin tatovering :naughty: :happy:
Brugeravatar
akemedes
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
19
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Græsted

Indlæg af akemedes »

Har de fået nogle anemoner ??
Intet vand til mig lige pt.

Det er ingen skam at spørge.. :)
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Ja, masser !
Brugeravatar
Holst
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
17
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Indlæg af Holst »

Fint fint :)
Glæder mig til at høre mere om det nye medlem :)
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Indlæg af AndersGS »

FEDT!
Brugeravatar
Alexcpdk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Sydsjælland

Indlæg af Alexcpdk »

ole. skrev:fin tatovering :naughty: :happy:
tja., hellere en det betyder noget for en, ind alt muligt andet mærkeligt som folk få lavet ;)
Mvh
Alexander

510L 170x50x60cm med 2 x 150w HQI og 4 x 24W blå T5
Brugeravatar
nesnej
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2100 København Ø
Geografisk sted: København Ø
Kontakt:

Indlæg af nesnej »

Kære Hougaard

Det kan godt være jeg har misforstået dettte forum, for jeg mener det skal være et neutralt forum. Det synes jeg halter en del, når du, som jeg forstår, er ejer af siden og samtidig i den grad favoriserer Klovefisken med indlæg, når de modtager nye sendinger. Det virker meget forkert og kan beklikker din troværdighed som neutral indehaver af dette forum.

Det kan da godt være, det kun er undertegnede, der ser et problem, med de to kasketter jeg synes du har på.
Venlig hilsen

Henning Augustine Jensen
Brugeravatar
amddurin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Indlæg af amddurin »

FED EFFEKT - tumpnails i 3D...

Fine fotos...

:K
"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62
(Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

nesnej skrev:Kære Hougaard

Det kan godt være jeg har misforstået dettte forum, for jeg mener det skal være et neutralt forum. Det synes jeg halter en del, når du, som jeg forstår, er ejer af siden og samtidig i den grad favoriserer Klovefisken med indlæg, når de modtager nye sendinger. Det virker meget forkert og kan beklikker din troværdighed som neutral indehaver af dette forum.

Det kan da godt være, det kun er undertegnede, der ser et problem, med de to kasketter jeg synes du har på.
Det er da helt op til dig, at tage en tur ud til Decocean og tage billeder når han får en sending hjem, og smide dem op her eller hvor det nu bliver.
Jeg ser ikke noget problem i det, at Hougaard har siderne og samtidig tager ind til Klovnen når der kommer sendinger, det kan du da også gøre.
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 5240 Odense NØ
Geografisk sted: Odense NØ

Indlæg af Helena »

Det er så vidt jeg ved, ikke noget der på nogen måde er forretning i, hvis det var tilfældet var sagen naturligvis en anden :wink:
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Marco R »

Carsten skrev:

Det er da helt op til dig, at tage en tur ud til Decocean og tage billeder når han får en sending hjem, og smide dem op her eller hvor det nu bliver.
Jeg ser ikke noget problem i det, at Hougaard har siderne og samtidig tager ind til Klovnen når der kommer sendinger, det kan du da også gøre.
Der må jeg give Carsten ret. Du kan se her, at Enzo65 gør det tit ved netop Decocean:

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=5&t=31892

Jeg tror nu, at det er fordi, at det er den nærmeste forretning, ligesom Brian C nogen gange har taget billeder, når Petsupply har fået en sending hjem :Peace:

Og glæder mig MEGET til den nye side bliver helt færdig, for det ser rigtig lovende ud :y :W
Senest rettet af Marco R tirs 9. mar 2010 21:55, rettet i alt 1 gang.
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2760 Måløv
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af Nicki Henriksen »

Enig med Carsten
ville være fedt hvis der var nogle der tog fotos hver gang der kom sendinger hjem hos de forskellige forhandlere
der står jo også på wiki'en alle er velkommen til a få billeder fra deres sendinger ind
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Jeg syndes det er super lækkert der bliver lagt billeder ind af sendinger og Erik har jo altid gjort det så hvorfor skulle han så ikke bare forsætte. Alle andre kan jo bare gøre det samme.

Steen
Brugeravatar
Alexcpdk
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Geografisk sted: Sydsjælland

Indlæg af Alexcpdk »

Hougaard - har du flere billeder af barracudaen ind det ene, eventuelt et fra siden ?

og hvad er størrele og pris på dem ?
Mvh
Alexander

510L 170x50x60cm med 2 x 150w HQI og 4 x 24W blå T5
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

nesnej skrev:Det kan godt være jeg har misforstået dettte forum, for jeg mener det skal være et neutralt forum. Det synes jeg halter en del, når du, som jeg forstår, er ejer af siden og samtidig i den grad favoriserer Klovefisken med indlæg, når de modtager nye sendinger. Det virker meget forkert og kan beklikker din troværdighed som neutral indehaver af dette forum.
Der har altid været 100% lige adgang for alle butikker til at vise billeder af sendinger, jeg har endda tilbudt at lægge serverplads til, ordne billeder etc. for de andre butikker - Denne politik fortsætter naturligvis, også på saltvandsgalleri.dk (hvor teknikken blot er blevet meget nemmere end den er på wiki).

Det er mig så en gåde hvorfor de andre butikker ikke benytter sig af mulighederne ?
Jager
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
21
Postnummer: 2860 Søborg

Indlæg af Jager »

jeg tror ikke der er nogle der behøver at gøre reklame for Thomas når han for en sending hjem.
det klare han selv ved at starte med at smide spam mail rundt ca 2 måneder før den kommer og så køre den der ud af for til slut lige at sende en mail rundt med hvor fantastisk sendingen nu er, sådan er det hver gang så hvis folk ikke er klar over thomas har fået en sending hjem må det være fordi de ligger på intensivafdelinger og bliver holdt kunstigt i live.

jager
Brugeravatar
mathiaskehlet
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
16
Postnummer: 3520 Farum
Geografisk sted: Farum

Indlæg af mathiaskehlet »

Fin sending!!! :D
Nogle som kan fortælle mig hvilken koral dette er? http://www.saltvandsgalleri.dk/Sendinge ... n-090310-5
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Stylopora
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Indlæg af ole kekkonen »

er det ikke nærmere Pocillopora meandrina?
Brugeravatar
kenneth145
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
16
Postnummer: 4400 Kalundborg
Geografisk sted: kalundborg

Indlæg af kenneth145 »

http://www.saltvandsgalleri.dk/Sendinge ... -090310-12

Hvad er det for nogle fisk ikke de blå paletter men de andre? de er da afsindigt flotte.. :y
Mvh. Kenneth boserup

nu med 500 l saltvand..
Brugeravatar
MAKRRO
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
15
Postnummer: 2770 Kastrup

Indlæg af MAKRRO »

Sikke noget fis - Der er da slet ikke nogen interessekonflik. Hougaard tager derned og tager billeder som privatperson. Det ville være noget andet hvis Hougaard kun lagde billeder ind fra klovnfisken og slettede alle andre indlæg om andre forhandlere. Derudover skriver Hougaard jo ikke noget om "Handel hos Klovnfisken eller! eller "Klovnfisken er den bedste". Han lægger billeder op så folk har mulighed for at se hvordan det ser ud, inden man tager derind.

At insinuere er en fornærmelse :BA
Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv
Brugeravatar
Daniel1
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
19
Postnummer: 2450 København SV

Indlæg af Daniel1 »

[quote="kenneth145"]http://www.saltvandsgalleri.dk/Sendinge ... -090310-12

Hvad er det for nogle fisk ikke de blå paletter men de andre? de er da afsindigt flotte.. :y[/quote]

Heniochus acuminatus.
Brugeravatar
kenneth145
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
16
Postnummer: 4400 Kalundborg
Geografisk sted: kalundborg

Indlæg af kenneth145 »

MAKRRO skrev:

Sikke noget fis - Der er da slet ikke nogen interessekonflik. Hougaard tager derned og tager billeder som privatperson. Det ville være noget andet hvis Hougaard kun lagde billeder ind fra klovnfisken og slettede alle andre indlæg om andre forhandlere. Derudover skriver Hougaard jo ikke noget om "Handel hos Klovnfisken eller! eller "Klovnfisken er den bedste". Han lægger billeder op så folk har mulighed for at se hvordan det ser ud, inden man tager derind.

Jeg kan nu ikke se at Henning insinuerer noget som helst. Han ser en problemstilling og fremlægger denne.
det skal han da ha lov til. Jeg kan godt se hvad han mener og er måske tildels enig.
og det uanset om det var petsupply eller akvarieudstyr decocean eller nogen andre. hvis Hougaard tog billeder og satte ind fra alle forhandlere han besøgte så var det noget andet, At Brian c eller enzo tager billeder af sendinger som privatpersoner og ikke som ejer/admin Whatever kan ikke sammenlignes.
Jeg syntes også det er lækkert med billeder især fordi jeg skal køre 100 km for at komme ind hvor der er noget og så er det rart at vide om der er noget godt inden man kører... og det uanset hvem der har taget billederne.
men lad os da snakke ordentligt til hinanden istedet for at fare sådan op. syntes der er ved at være en kedelig tendens til det herinde eller er det bare mig??

Men flotte billeder uanset hvad. :GO
Mvh. Kenneth boserup

nu med 500 l saltvand..
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Indlæg af herzberg »

Nu er det Hougaard som ejer dette forum, ikke brugerne. Så hvis han ønskede at reklamere for klovnfisken og tjene lidt penge på det så var det sgu også fint med mig. Hvis man ikke kan li det kan man jo bare finde et andet forum at hænge ud på.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Brugeravatar
MAKRRO
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
15
Postnummer: 2770 Kastrup

Indlæg af MAKRRO »

kenneth145 skrev:
MAKRRO skrev:

Jeg kan nu ikke se at Henning insinuerer noget som helst. Han ser en problemstilling og fremlægger denne.
det skal han da ha lov til. Jeg kan godt se hvad han mener og er måske tildels enig.
og det uanset om det var petsupply eller akvarieudstyr decocean eller nogen andre. hvis Hougaard tog billeder og satte ind fra alle forhandlere han besøgte så var det noget andet, At Brian c eller enzo tager billeder af sendinger som privatpersoner og ikke som ejer/admin Whatever kan ikke sammenlignes.
Jeg syntes også det er lækkert med billeder især fordi jeg skal køre 100 km for at komme ind hvor der er noget og så er det rart at vide om der er noget godt inden man kører... og det uanset hvem der har taget billederne.
men lad os da snakke ordentligt til hinanden istedet for at fare sådan op. syntes der er ved at være en kedelig tendens til det herinde eller er det bare mig??

Men flotte billeder uanset hvad. :GO
Syntes da også jeg "taler" pænt. Jeg forholder mig lige så objektivt som alle andre og bruger ingen nedladende ord. Det ser måske hårder ud på skrift end det er ment, og jeg kunne forstå Nesnej's hentydning hvis Hougaard kørte et Nazi forum til ære for Klovnfisken. Igen han lægger billeder op, han favoritisere dem ikke...
Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv
Brugeravatar
pernoe1
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Geografisk sted: Hillerød

Indlæg af pernoe1 »

kenneth145 skrev:http://www.saltvandsgalleri.dk/Sendinge ... -090310-12

Hvad er det for nogle fisk ikke de blå paletter men de andre? de er da afsindigt flotte..
Heniochus acuminatus.

Svar: Det er en flot og nem fisk, der desværre er ret hård ved polypper og koraller. Min fik taget livet af de fleste
af mine polypper inden jeg fik fanget den....

Mvh Christian
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Inden det her løbet fuldstændigt af sporet så lad mig lige præcisere et par detaljer:

1. Jeg har også taget billeder hos DecOcean - se f.eks. http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=5&t=19134 - Carsten ved at han bare skal ringe, men forskellen er, at Klovnfisken får sendinger i åbningstiden i modsætning til DecOcean, det gør det lidt sværere at tage billederne. Og Enzo65 gør et superfint job, så hvorfor skulle jeg dog bruge kræfter på at tage de samme billeder?

2. De andre butikker i mit område har fået tilbud om at jeg tager billeder, men det er pt. kun DecOcean og Klovnfisken der er "billedværdige" - Jeg har flere gang beholdt kameraet i tasken i alle butikkerne fordi der har været fyldt med alger, døde koraller etc.

Men generelt, så må I, brugerne, jo nok acceptere, at I har fået en admin som er noget mere aktiv, og som godt kan finde på at anbefale DecOcean som stedet hvor man køber akryllim, Planteimporten som stedet man køber T5 DIY udstyr, akvarieudstyr.dk som stedet man køber Spectrum+ foder, Klovnfisken hvor man købe Zanclus'er, petsupply.dk hvor man t5 rør, eller hvad det nu er jeg har foreslået folk i tidens løb? Det betyder ikke at forummet forfordeler, det betyder blot at "erik" tilfældigvis er kunder i alle de nævnte butikker.

/e
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7000 Fredericia
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Brian C »

Hougaard skrev:Inden det her løbet fuldstændigt af sporet så lad mig lige præcisere et par detaljer:

1. Jeg har også taget billeder hos DecOcean - se f.eks. http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=5&t=19134 - Carsten ved at han bare skal ringe, men forskellen er, at Klovnfisken får sendinger i åbningstiden i modsætning til DecOcean, det gør det lidt sværere at tage billederne. Og Enzo65 gør et superfint job, så hvorfor skulle jeg dog bruge kræfter på at tage de samme billeder?

2. De andre butikker i mit område har fået tilbud om at jeg tager billeder, men det er pt. kun DecOcean og Klovnfisken der er "billedværdige" - Jeg har flere gang beholdt kameraet i tasken i alle butikkerne fordi der har været fyldt med alger, døde koraller etc.

Men generelt, så må I, brugerne, jo nok acceptere, at I har fået en admin som er noget mere aktiv, og som godt kan finde på at anbefale DecOcean som stedet hvor man køber akryllim, Planteimporten som stedet man køber T5 DIY udstyr, akvarieudstyr.dk som stedet man køber Spectrum+ foder, Klovnfisken hvor man købe Zanclus'er, petsupply.dk hvor man t5 rør, eller hvad det nu er jeg har foreslået folk i tidens løb? Det betyder ikke at forummet forfordeler, det betyder blot at "erik" tilfældigvis er kunder i alle de nævnte butikker.

/e
Jeg kan kun være enig med dig Erik,
men jeg synes det er fint med en debat om emnet, inden der opstår problemer
vi skulle nødig ende i samme situation som akvariefisk.dk og ahrem petgrossisten
forums og økonomiske interesser hænger ikke supergodt sammen
det vil være synd

at jeg har afholdt mig fra at ligge billeder op fra sendinger her på det sidste har den simple årsag at jeg nu er fast tilknyttet til Petsupply
og jeg ønsker ikke at træde nogen over tæerne, og da det stadig er nyt for mig, skal jeg lige finde ud af hvordan jeg skal forholde mig til de forskellige ting
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
Nolan
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8970 Havndal
Geografisk sted: Demstrup

Indlæg af Nolan »

Jeg er medlem på flere fora, hvor der er stærke økonomiske interesser flettet ind i regelsættet.
Det gør desværre, at poster man links til forhandlere i udlandet eller forhandlere, som ikke støtter forum, modtager man omgående en advarsel. Gentagne advarsler medfører eksklusion.
Jeg har selv modtaget en advarsel for at sætte et billede ind, som befandt sig på en ikke-reglementeret forhandlers hjemmeside......

Jeg nyder den frihed der er på SF og jeg mener klart, at Erik formår at holde den kendte linie. Jeg kan ikke se problemet i, at han lægger billeder på af klovnens sendinger, når det nu er der han normalt kommer. Der bliver jo ikke kørt større kampagner for klovnens fortræffeligheder i den sammenhæng.

Hvis nogen mener, at en forhandler bliver forfordelt, står det jo vedkommende frit for, at blæse afsted til den lokale pusher med kameraet under armen?

/Kim
Besvar

Tilbage til "Billeder"