Petgrossisten åbnet op for privat salg ??
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2800 Kongens Lyngby
- Saltvand siden?: 2009
Re: Petgrossisten åbnet op for privat salg ??
Er der nogle der har fået en bekræftelse på at deres ting er blevet pakket?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Geografisk sted: Hadbjerg
nope ikke endnu, jeg fik af vide at vi alle fik en besked eller mail om de ting vi havde bestilt overhovedet var der
Kan så fortælle at til dem der interesseret, at en ordrebekræftelse ikke kun er en bekræftelse på at de har modtaget din ordre. Men derimod også en lovning på de ting der er bestilt, med mindre man tager forbehold for udsolgte vare på ordrebekræftelsen.
Normalt ville man sende en bekræftelse på at bestillingen er set/modtaget og derefter sender man en ordrebekræftelse der f.eks. indeholder ordre nr. Som så skal bekræfte at din ordre er sat i gang og er under behandling.
Opdager man derefter at tingene ikke længere er på lager skal man hurtigst muligt informere kunden om dette. Så kan vi jo altid diskutere om 5-6 dage er hurtigst muligt!!?
Dette er oplysninger jeg har fået af folk der normalt har med disse ting at gøre...

Kan så fortælle at til dem der interesseret, at en ordrebekræftelse ikke kun er en bekræftelse på at de har modtaget din ordre. Men derimod også en lovning på de ting der er bestilt, med mindre man tager forbehold for udsolgte vare på ordrebekræftelsen.
Normalt ville man sende en bekræftelse på at bestillingen er set/modtaget og derefter sender man en ordrebekræftelse der f.eks. indeholder ordre nr. Som så skal bekræfte at din ordre er sat i gang og er under behandling.
Opdager man derefter at tingene ikke længere er på lager skal man hurtigst muligt informere kunden om dette. Så kan vi jo altid diskutere om 5-6 dage er hurtigst muligt!!?
Dette er oplysninger jeg har fået af folk der normalt har med disse ting at gøre...
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
Øv stadig intet for petgrossisten. Surt når man står og ikke kan komme igang med at fikse de sidste små ting på akvariet før man har ens ting 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Ja jeg har stadig ikke hørt noget selvom han lovede højt og helligt at alle ville få besked om deres vare, ligegyldigt om de havde dem eller ej. Det er da også det mindste man kan gøre, lige at sende en mail om at de vare man har bestilt er "udsolgt"...
Er der overhovedet nogen der har fået det de har bestilt over nettet?? For det skulle da være sjovt at det kun er det der er blevet solgt over nettet der var udsolgt...

Er der overhovedet nogen der har fået det de har bestilt over nettet?? For det skulle da være sjovt at det kun er det der er blevet solgt over nettet der var udsolgt...

MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Sådan køre det bare der og sådan var det også da de solgte som grossist, de er og har altid været røv dårlige til at leveremartinknorr skrev:Ja jeg har stadig ikke hørt noget selvom han lovede højt og helligt at alle ville få besked om deres vare, ligegyldigt om de havde dem eller ej. Det er da også det mindste man kan gøre, lige at sende en mail om at de vare man har bestilt er "udsolgt"...![]()

Men selv om vi skal vente lidt kan vi jo godt lide priserne

Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Hmm.. Jeg fik Carsten til at købe noget Phytoplan i lørdags dernede, og han købte den sidste der var, men den er stadig på hjemmesiden - så beware 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Jo, men denne gang komme vi godt nok til at vente længe efter som det var et ophørs udsalg...Hvam skrev:Sådan køre det bare der og sådan var det også da de solgte som grossist, de er og har altid været røv dårlige til at leveremartinknorr skrev:Ja jeg har stadig ikke hørt noget selvom han lovede højt og helligt at alle ville få besked om deres vare, ligegyldigt om de havde dem eller ej. Det er da også det mindste man kan gøre, lige at sende en mail om at de vare man har bestilt er "udsolgt"...![]()
Er der overhovedet nogen der har fået det de har bestilt over nettet?? For det skulle da være sjovt at det kun er det der er blevet solgt over nettet der var udsolgt...![]()
Men selv om vi skal vente lidt kan vi jo godt lide priserne
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2007
Jeg fik en mail fra dem i mandags om at mine ting var pakket og ville blive sendt efter at pengene var overført. Jeg venter 

Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
tjaa, så må vi der ingenting har hørt nok kigge langt efter vores vare... 

MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
Øv hvor det dog har været træls.. Hvad man dog ikke gør for at spare lidt penge
Men det lader til at det bliver sendt idag, efter en del opkald, lader det til at han ville poste pakken idag. Ja ville bare lige give jer andre der har bestilt den info, at med lidt brok kan man måske skaffe lidt af sine ting hjem (men eftersom vi betalte i weekenden, efter aftale, er det da også på tide at den bliver sendt nu)
Nå, må hellere stoppe før jeg kommer med dårlige miner (for dem har jeg sku lidt af)
Håber det lykkedes jer andre at få jeres vare, og at de får sendt min afsted.

Men det lader til at det bliver sendt idag, efter en del opkald, lader det til at han ville poste pakken idag. Ja ville bare lige give jer andre der har bestilt den info, at med lidt brok kan man måske skaffe lidt af sine ting hjem (men eftersom vi betalte i weekenden, efter aftale, er det da også på tide at den bliver sendt nu)
Nå, må hellere stoppe før jeg kommer med dårlige miner (for dem har jeg sku lidt af)
Håber det lykkedes jer andre at få jeres vare, og at de får sendt min afsted.

-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Ikke engang blevet kontaktet angående det jeg har bestil. Så nu kan han beholde sit l..., gider ikke engang ha' det nu.
Har da aldrig oplevet dårligere kundeservice...
Hvis han ikke får ændret det, så kan han sku lige så godt lade hver at åbne noget nyt.
ØV ØV, og undskyld den dårlige stemning
Har da aldrig oplevet dårligere kundeservice...
Hvis han ikke får ændret det, så kan han sku lige så godt lade hver at åbne noget nyt.
ØV ØV, og undskyld den dårlige stemning
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
Ja meget.. det okay, sidder også lidt med en dårlig smag i munden. Vi spørger om vi kunne få et track and trace nummer, og selvfølgelig en email til at bekræfte det var afsendt.
Svaret var, ja det skal nok komme, men jeg ved ikke helt hvad det track and trace er??.. Det er da ikke hvad man forventer af en forhandler..
Og da vi spurgte hvorfor vores post ikke var afsendt, så var begrundelsen at børnene skulle til svømning. Nå ja. Jeg håber virkeligt at den bekræftelse kommer inden for en halv time, for ellers bliver jeg vidst snart gal i skralden.
Svaret var, ja det skal nok komme, men jeg ved ikke helt hvad det track and trace er??.. Det er da ikke hvad man forventer af en forhandler..
Og da vi spurgte hvorfor vores post ikke var afsendt, så var begrundelsen at børnene skulle til svømning. Nå ja. Jeg håber virkeligt at den bekræftelse kommer inden for en halv time, for ellers bliver jeg vidst snart gal i skralden.
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Ang. dårlig service, ja så er der nok en grund til at petgrossisten er holdt op med at sælge saltvandsudstyr
Jeg betalte efter aftale i mandags og kan se inde på deres hjemme side at min ordre ikke er færdigbehandlet endnu. Deres service er lige til

Jeg betalte efter aftale i mandags og kan se inde på deres hjemme side at min ordre ikke er færdigbehandlet endnu. Deres service er lige til

- Nick Ørvad
- Rev hummer
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5350 Rynkeby
- Geografisk sted: Fyn Kerteminde
Det lyder ikke lovende...
Har også bestilt sidste weekend og intet hørt fra ham.
Jeg har prøvet at ringe til ham mange gange uden held.
Underligt han ikke vil af med sine sager...
Har også bestilt sidste weekend og intet hørt fra ham.
Jeg har prøvet at ringe til ham mange gange uden held.
Underligt han ikke vil af med sine sager...
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Nu var der jo engang en lige linie fra Petgrossisten til Korallen, så helt uventet kan det vel ikke være ?
/Kim
/Kim
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Nick: Det er hvis han nogensinde har haft dem. For efter ham så er det helt iorden at have vare til salg til billige penge som han hverken har eller kan skaffe da man lukker.
Nolan: det er bare ikke alle der kender de forskellige sammenhæng mellem forhandlerne. Almindelige privat kunder har jo heller ikke en chance for at kende til en grossists kundeservice.
Når en foretning proklamere at der er ophørsudsalg, så går man jo udfra at, undskyld sproget, klovnen har fundet ud af hvad han har på lageret og så sat det til salg han havde tilbage.
I dette tilfælde virker det mere som om han har smidt hele sin lagerliste, nye som gamle, op på nettet. Så kan man jo altid finde ud af om man egentlig har varene. Vel og mærket efter man har holdt udsalg i butikken. Det er meget muligt han har haft alle varene, men så skal dem der har bestilt over nettet ugen op til udsalget, dælme ikke bare smides bag i køen til man har holdt udsalg i weekenden.
Tror godt nok folk var blevet sure hvis de kom ned i butikken til udsalg og så halvdelen af de vare de reklamerede med havde de overhovedet ikke...
Lige lidt mere sur gale fra min side, men må sige jeg føler mig noget snydt...
Nolan: det er bare ikke alle der kender de forskellige sammenhæng mellem forhandlerne. Almindelige privat kunder har jo heller ikke en chance for at kende til en grossists kundeservice.
Når en foretning proklamere at der er ophørsudsalg, så går man jo udfra at, undskyld sproget, klovnen har fundet ud af hvad han har på lageret og så sat det til salg han havde tilbage.
I dette tilfælde virker det mere som om han har smidt hele sin lagerliste, nye som gamle, op på nettet. Så kan man jo altid finde ud af om man egentlig har varene. Vel og mærket efter man har holdt udsalg i butikken. Det er meget muligt han har haft alle varene, men så skal dem der har bestilt over nettet ugen op til udsalget, dælme ikke bare smides bag i køen til man har holdt udsalg i weekenden.
Tror godt nok folk var blevet sure hvis de kom ned i butikken til udsalg og så halvdelen af de vare de reklamerede med havde de overhovedet ikke...
Lige lidt mere sur gale fra min side, men må sige jeg føler mig noget snydt...

MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
Er der nogen der har modtaget noget. Vi har nu ringet flere gange. Først for at få at vide at ordren var klar så vi skulle overføre pengene, derefter at pakken ville blive sendt (det skulle den have været i fredags). Nu da vi stadig ikke har modtaget pakken eller fået noget track and trace nummer har vi prøvet at ringe flere gange i dag uden held. Vi har sendt en sms hvor vi beder om at blive ringet op eller få tilsendt et track and trace nummer så vi kan finde ud af om pakken rent faktisk er sendt og det bare er post danmark der ikke er så hurtige eller om det er Petgrossisten der ikke gør hvad de lover. Er der nogen der kan få fat i dem eller har nogen ide til hvad vi videre skal gøre?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Fusk og bedrag, det er sku min mening om dem. Så kan de sige hvad de vil dem der har handlet i butikken, men der er det selvfølgelig også svære at rende fra kunderne.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Hej. Skrev med dem i går:
Hej. Jeg betalte i sidste uge men har ikke modtaget noget eller hørt fra jer. Kan man ikke lige få en tilbage melding. Tak.
Og de svarede:
Hej Kasper
Den bliver sendt i morgen.
Mvh
Morten Sommer
Hej. Jeg betalte i sidste uge men har ikke modtaget noget eller hørt fra jer. Kan man ikke lige få en tilbage melding. Tak.
Og de svarede:
Hej Kasper
Den bliver sendt i morgen.
Mvh
Morten Sommer
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Nu må jeg se om der kommer noget i morgen..
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
Hmm ja, vi fik jo svaret torsdag at tingene ville blive sendt fredag, så burde det da i hvert fald også have været der i dag. Det er 1,5 uge siden vi betalte.
Øv hvor er det dårlig service.
Øv hvor er det dårlig service.
- undercover
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4920 Søllested
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: 4920 Søllested
pakke fra petgrosisten modtaget idag efter en del tovtrækkeri. andre der ar modtaget?
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Jeg har lige modtaget min pakke. Den blev bestilt den 27. februar, så det gik da rimeligt hurtigt

-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
Vores ankommer i morgen i følge track and trace.. Herefter virkelig ubehøvligt behandling og alt for mange opkald..
- andersla
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6580 Vamdrup
- Geografisk sted: vamdrup
- Kontakt:
jeg overvejde også at bestille lidt derfra men jeg grode det ikke for der er bare så meget bøvl med at få ting fra korallen/petgrosisten
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Jeg fik endelig en tilbage melding i går, hvilket var lovet senest mandag efter udsalgs weekenden. De havde to små ting af de 6-7 ting jeg havde bestilt. Hvad kan jeg bruge det til, INTET
Så jeg bad ham annullere ordren, det var jo heller ikke til at sige hvornår jeg så ville få pakken???!!!
Kan stadig ikke tro andet end at noget af det jeg havde bestilt har han solgt i løbet af weekenden. Man bestiller en vare/varer sidst i februar, som jeg den 10 marts får svar på ikke længere findes på lager. Det er sørme flot...
Er der styr på pisset eller bare pis på styret i den butik???

Så jeg bad ham annullere ordren, det var jo heller ikke til at sige hvornår jeg så ville få pakken???!!!
Kan stadig ikke tro andet end at noget af det jeg havde bestilt har han solgt i løbet af weekenden. Man bestiller en vare/varer sidst i februar, som jeg den 10 marts får svar på ikke længere findes på lager. Det er sørme flot...
Er der styr på pisset eller bare pis på styret i den butik???

MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
Puha hvor jeg synes at han burde skamme sig.
Han har virkeligt ikke behandlet sine kunder særligt pænt .
Ville så gerne, ja, gøre et eller andet, have noget for alt det spild tid. Men ja det får man desværre bare ikke, og han får stadig sine penge selvom han på ingen måde fortjener det.
Vi fik pakken for en time siden, en uge senere en lovet, og 2 uger senere end forventet :S
Han har virkeligt ikke behandlet sine kunder særligt pænt .
Ville så gerne, ja, gøre et eller andet, have noget for alt det spild tid. Men ja det får man desværre bare ikke, og han får stadig sine penge selvom han på ingen måde fortjener det.
Vi fik pakken for en time siden, en uge senere en lovet, og 2 uger senere end forventet :S
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Geografisk sted: Alslev (Varde/Esbjerg)
Hmmm, har ikke hørt fra ham siden jeg bestilte efter udsalgs weekenden. Skal man rykke for at høre mere fra ham 

-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
Ville være en god ide at ringe til ham tror jeg
Har du indbetalt penge? Og du skal ringe om eftermiddagen, for han arbejder om dagen.

-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Geografisk sted: Alslev (Varde/Esbjerg)
Nej, jeg har kun sendt en bestilling, og har intet hørt her efter.